Duitse Chip onvindbaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Duitse Chip onvindbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:55

Nee, er zijn ook paspoorten van voor 2004 waar het al wel in zit. Bovendien spreken ze hier over Nederlandse paspoorten en niet over buitenlandse.

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 10:38

Ben gisteren helemaal vergeten foto's te plaatsen :o Vanavond beter.

Ik moet voor het medische inlegvel dus sowiso een nieuw paspoort aanvragen bij het stamboek.. Dit is wel iets van de EU toch? Dat ze wel snappen wat ik bedoel :P.

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 20:11

Niemand hier meer? :P

Op verzoek nog foto van mijn trots!

Afbeelding

*Ik weet dat mijn houding niet helemaal netjes is. De foto was even gemaakt om te zien hoe het stond :P Eerste week dat ik hem had.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:33

Niet je hele topic doorgelezen maar ik heb ook een paardje uit duitsland en die chip zat rechts ipv links....

Offtopic: wel een leuk paardje

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 23:26

NoGo schreef:
Niet je hele topic doorgelezen maar ik heb ook een paardje uit duitsland en die chip zat rechts ipv links....

Offtopic: wel een leuk paardje

Hmm, das ook raar. Ik meende dat daar internationale regels voor zijn opgesteld. :?

Dankje! :D

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:24

wat betreft internationale regels heb ik geen idee het was omdat een stalgenootje tegen mijn da zij kijk is aan de rechterkant en daar bleek toen idd een chip te zitten....

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 19:53

Onze DA chipt wel links, maar het komt inderdaad vaker voor dat ze in DL (vroeger in elk geval) rechts chipten.

Even de rechterkant ook goed afscannen dus!

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 20:05

Ok, ik heb hem al helemaal gescand maar dat voornamelijk aan de linkerkant omdat ik niet verwachtte dat de chip helemaal naar de andere kant zou zijn vertrokken :+ Ik zal morgen nog eens aan de rechterkant gaan kijken! Bedankt!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 01:04

_Liselot schreef:
Ben gisteren helemaal vergeten foto's te plaatsen :o Vanavond beter.

Ik moet voor het medische inlegvel dus sowiso een nieuw paspoort aanvragen bij het stamboek.. Dit is wel iets van de EU toch? Dat ze wel snappen wat ik bedoel :P.

mijn hanno is van 2002 en die van jou 2004? de jouwe is dus jonger dus zal denk ik ook een inlegvel hebben! moet je even goed kijken achterin je boekje! bij mij zat het er al standaard in! waarscheinlijk ook bij jou!
mijn paspoort is van hannover dat zijn gewoon de echte stamboekpapieren ;) vermoedelijk bij jou ook! donderood is hij met die letters H aan de ha paardenkopjes net zoals het brandmerk! en hij is in het duits! leuk paardje heb je trouwens!

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 19:45

UpDate_ schreef:
mijn hanno is van 2002 en die van jou 2004? de jouwe is dus jonger dus zal denk ik ook een inlegvel hebben! moet je even goed kijken achterin je boekje! bij mij zat het er al standaard in! waarscheinlijk ook bij jou!
mijn paspoort is van hannover dat zijn gewoon de echte stamboekpapieren ;) vermoedelijk bij jou ook! donderood is hij met die letters H aan de ha paardenkopjes net zoals het brandmerk! en hij is in het duits! leuk paardje heb je trouwens!

hmm, indd. Ik heb alleen geen idee hoe dat er uit moet zien. :P Is het gewoon de achterste pagina van het paspoort?

Het paspoort dat ik heb is ook donkerrood, de voorste pagina is een plastic vel met daarachter een roze papier met indd hetzelfde teken als het brandmerk. En indd in het duits :P

En daar mag ik dus gewoon mee starten? Het begint me allemaal steeds meer duidelijk te worden :o

Dankjewel trouwens :D Ben zoo blij met hem!

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 22:57

Volgens mij zit er inderdaad een medisch inegvel in mijn paspoort :D Als dat de 'arzneimittelbehandlung' is en uit Teil I, Teil II en Teil III A en B bestaat :P

Weer een vraag uit de wereld!

bammbamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:17

Yep :j Blz 39

bammbamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 21:26

Leuke Vos ;) Héél véél succes met hem.

girly_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:26

In Duitsland chippen ze vaak aan de rechter kant, dus even goed met het apparaat rechts scannen.
mooi paard heb je onder je kont, veel plezier met hem.

_Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 18:16

bammbamm schreef:
Yep Blz 39

bammbamm schreef:
Leuke Vos Héél véél succes met hem.

Mooizo, dat scheelt weer :P Dankjewel!

girly_1 schreef:
In Duitsland chippen ze vaak aan de rechter kant, dus even goed met het apparaat rechts scannen.
mooi paard heb je onder je kont, veel plezier met hem.

Ik heb hem gisteren ook nog even aan de rechterkant extra gescand maar heb niets kunnen vinden. Ga DA maar vragen of hij er een nieuwe in kan doen..