Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Liselot schreef:Ben gisteren helemaal vergeten foto's te plaatsenVanavond beter.
Ik moet voor het medische inlegvel dus sowiso een nieuw paspoort aanvragen bij het stamboek.. Dit is wel iets van de EU toch? Dat ze wel snappen wat ik bedoel.
vermoedelijk bij jou ook! donderood is hij met die letters H aan de ha paardenkopjes net zoals het brandmerk! en hij is in het duits! leuk paardje heb je trouwens! UpDate_ schreef:mijn hanno is van 2002 en die van jou 2004? de jouwe is dus jonger dus zal denk ik ook een inlegvel hebben! moet je even goed kijken achterin je boekje! bij mij zat het er al standaard in! waarscheinlijk ook bij jou!
mijn paspoort is van hannover dat zijn gewoon de echte stamboekpapierenvermoedelijk bij jou ook! donderood is hij met die letters H aan de ha paardenkopjes net zoals het brandmerk! en hij is in het duits! leuk paardje heb je trouwens!
Is het gewoon de achterste pagina van het paspoort?
Ben zoo blij met hem! bammbamm schreef:Yep Blz 39
bammbamm schreef:Leuke Vos Héél véél succes met hem.
Dankjewel!girly_1 schreef:In Duitsland chippen ze vaak aan de rechter kant, dus even goed met het apparaat rechts scannen.
mooi paard heb je onder je kont, veel plezier met hem.