Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb een 5-jarige vosse merrie die met mij in de sport draait en mijn paard heeft nog nooit énige vorm van verzet getoont.. (je kunt er ondersteboven opzitten en ze springt nog haar parcours op 1.10m-1.20m) Ze doet precies wat je van haar vraagt, zal nooit op een of andere manier tegenspreken.. Nu ik erover nadenk, voor een vosse merrie pony die ik gereden heb, was dit wel van toepassing
Misschien geldt het alleen voor ponys?
floor44 schreef:Aan elke vos zit een steekje los! haha! lijkt me een mooi fabeltje. Wellicht zijn er een aantal vos hengsten die regelmatig moeilijke paarden geven?
De reden, ze is een vosmerrie en dan heeft ze ook nog eens 4 kruinen en dat maakt haar "staatsgevaarlijk" dikke onzin natuurlijk! Heb juist gelezen dat een paard met 4 kruinen ongewone en interessante persoonlijkheden hebben. Ach, voor mij is ze lief
Jaimyliefje schreef:Ik heb een vos, nog nooit zo'n lief werkwillig en prachtig paard meegemaakt.
Ohja, het is ook nog een (vos dus)merrie met veel wit xD
Er is zelfs eens een jury uit het juryhokje gestapt op wedstrijd om te komen zeggen wat een mooi paard we hadden..

Maaar een schat van een paard die nooit expres een stap verkeerd zou zetten.
gelukkig maar.