Te lief

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

j0ytjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 05:26

bedankt voor jullie reacties.
gister is de tandarts geweest en hoefde niet getrokken te worden bij er. er is alleen gekeken daarna ben ik er op gegaan en heeft ze meer dan daarvoor gestijgerd... wel niet hoog maar wel niet goed. nu ben ik wel de baas en als ze alleen al met er hoofd schud dan pak ik er wel aan. ze moet na mij luisteren en niet wat zij wil.....!!!!
toch verwen ik er nog wel een beetje als we niet gaan rijden of gaan longeren dan ga ik lekker spelen met er. door de bak rennen met er en snoepjes uit me mond laten pakken.
buiten het rijden om is ze erg lief... doet geen vlieg kwaad en is erg nieuwsgierig.!!!

sas72

Re: Te lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 21:17

3,5 jaar is inderdaad nog erg jong. Ze zal nog veel moeten leren en zelf consequent zijn is dan heel belangrijk. Je mag er best aan pakken hoor, daar krijgt ze niks van. Je hoeft haar toch niet gelijk af te ranselen, daar zit een groot verschil in. Maar je moet wel laten merken dat je niet gediend bent van stijgeren, dat is gewoon gevaarlijk.

j0ytjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 19:07

van de week de bak voor een kwart af gezet en toen ben ik erop gegaan met een halster. ze heeft niet 1 keer proberen te stijgeren dus ik ga over op bitloos rijden voorlopig. morgen ga ik weeer een poging wagen en dan met de halve bak en zoo dra dat goed gaat ga ik de hele bak proberen. ze was erg ontspannen tijdens het rijden met een halster. ideale uitvinding;)