Dressuur- en springwedstrijden in Moergestel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 11:16

Gisteren vergadering gehad. Ringen zijn al uitgelegd. Dressuur zit bomvol, 15 op de wachtlijst al.
Springen kan alleen op zaterdag nog een aantal combinaties bij.

Succes allemaal ! En post hier ff hoe het geweest is Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:13

Dan zal ik vast op die wachtlijst staan met Gillian. (Op wedstrijden heet ze Lianne)

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:18

Ik rijd daar ook! d-b, met rozenlaan's misty, in ring 1, ik meen kwart voor 11!

moontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:34

gezellig destinietje dan mag ik tegen jou Haha! wat een lol haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:54

Oh, leuk, heb er al zin in!! Loopt de laatste tijd erg goed, behalve de springles vandaag!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:38

Ik heb er ook heeeel veel zin in! Gister en vandaag les gehad, en ze liep super. Morgen weer les.. Nu moet ze nog zo op wedstrijd lopen zondag.
Ze loopt de laatste 2/3 weken al zo goed, maar afgelope zondag in de proef dus niet. Boos! Hopelijk nu wel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:53

Iedereen succes en tot morgen!!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 00:01

moontje schreef:
gezellig destinietje dan mag ik tegen jou Haha! wat een lol haha

haha leuk!Naja, dan word jij iig geen laatste Schijnheilig waar kan ik jullie aan herkennen? En hoelaat moet je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 15:10

Heyzz, hoe hebben jullie gereden?

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:27

slecht! haha, had 144 pnt! HIj was ff ergens anders met zijn hoofd:P
Heb jou niet gezien haike volgens mij, maar nathalie wel, en die hadden ook een heeeeeeel mooi valkje bij! wat een mooi beest zeg! Die palomino btw ook, en die anderen natuurlijk ook, maar dat valkje was wel heel gaaf! Heb ook geen bokkers zien rijden volgens mij, de enige die ik heb zijn rijden zijn 2 m? ruiters en het z, want ik was eerst ff misty naar huis wezen brengen:) Heb er ook nog wat van de club van nathalie zien rijden (bosrakkers ofzo? toch?) een schimmel (andalusier ofzo) die er wel heel cool uitzach, en nog 2 vosjes meen ik? Ook boktponys? haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:36

Ik had ook maar 144 pnt! Terwijl mn proef hartstikke netjes ging, oke, ze liep te diep maar verder ging het toch wel netjes, behalve mn grote voltes, waren een beetje eieren. Schijnheilig
Bij het losrijden was ze echt een duiveltje, telkens eruit naaien als ik aan wilde springen in galop, soms zelfs een bokje, en gewoon echt heeeel vervelend! Ik kwam de ring binnen en ineens veranderde de duivel in een engel. Knipoog
Ik heb verder Vonneke nog gezien, die kwam ff kijken.
En Haike dus, maar verder niemand meer volgens mij. Ja Iris hehe.

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:39

jaja, mij niet vergeten he:-P Ik heb mss wel meer bokkers gezien, maar dan zonder dat ik t weet?

moontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:17

hey ik had 143 punten,en mijn proef ging echt super slecht Huilen
kheb et bordje K omver gereden met de linker galop ging ik buiten et bordje A om, ennuh mijn grote voltes daar zullen we et maar niet over hebben,et enigste wat goed ging was et hals strekken totdat ik de teugels op maat moest maken en men c-x links en xa rechts ging wel netjes
maare men pony was echt super snel en opgefokt dussuh ik denk dat ik er maar mee op duindicht ga starten... Haha! maarja papa's kant is niet voor nix allemaal engels volbloed haha
ik heb jou ook nog gezien destinietje en ik heb haike van een afstandje gezien en vonneke natuurlijk..
groetjes

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:37

Moontje, die palomino is toch van jouw? of ben nou weer in de war? dan heb ik jouw niet zien rijden, maar je paardje wel zien staan! en mss heb ik vonneke ook wel gezien, maar niet dat ik weet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:54

Hoi,
waarschijnlijk hebben jullie mijn verslag al gelezen, goed gereden maar maar 136 punten!! Snap er nog steeds niks van, en de opmerkingen op mijn coupon klopte niet eens. Best best wel pissed, ging best goed.
En ik heb alleen Nathalie gezien, en even gesproken, moest tegelijk met haar rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:48

hoihoi.

tussen de bedrijven door had ik vlug even wat tijd om in moergestel naar de pony's te komen kijken.

ik had mijn concourskleren nog aan dus ze keken wel een beetje raar toen ik met mijn witte rijbroek uit een auto stapte.

eerst kwam ik moontje tegen die ik ken van haar stage bij mijn oude baas. daarna ook nathalie.

toen moon klaar was met rijden heb ik nog even op haar pony rondgestapt. wel grappig want dat was alweer een halfjaar geleden dat ik erop heb gezeten toen was hij namelijk nog van mijn baas.

daarna nog even wat gekletst.

ik weet ook niet of haike of destenietje mij gezien hebben
ik had mijn witte broek met springlaarzen aan met daarboven een zwart truitje en ik had een klein jackrusseltje bij me.

x yvon

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 18:53

Er zijn dus niet echt hoge punten gescoord, maarre iedereen wel tevreden over de terreinen ? Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:53

haike schreef:
Hoi,
waarschijnlijk hebben jullie mijn verslag al gelezen, goed gereden maar maar 136 punten!! Snap er nog steeds niks van, en de opmerkingen op mijn coupon klopte niet eens. Best best wel pissed, ging best goed.
En ik heb alleen Nathalie gezien, en even gesproken, moest tegelijk met haar rijden.

Ja, dat had ik dus ook! Nu heb ik gehoort dat er een meisje in mn ring hetzelfde had, en mijn commentaar klopte wel bij haar, en haar punten ook wel bij de mijne.
Had bijv. een super nette overgang naar de galop, krijg ik een 5. Scheve mond En op de coupon van dat meisje stond daar een 7! En mn halsstrekken, had ik een 4 voor terwijl t helemaal niet super slecht ging ofzo volgens mij.. (heb ik nog alleen maar 8-en voor gehad) en op de coupon van dat meisje stond er een 6 terwijl zij geen halsstrekken getoont had, tenminste, maar een klein stukje. Echt heel vreemd allemaal! Verward
Stél dat onze coupons verwisseld zijn, had ik dus nu ipv 144 157 gehad! Boos!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:54

Franske schreef:
Er zijn dus niet echt hoge punten gescoord, maarre iedereen wel tevreden over de terreinen ? Haha!

Op die kuil in t losrijdterrein na, vond ik het wel een fijn terrein, lekker klein concoursje zo met maar 4 ringen.
Ook wel eens fijn. Knipoog
Alleen die kuil in t midden van t losrijdterrein was heel irritant! Camil is er een paar x bijna ingestapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:16

Franske schreef:

Op die kuil in t losrijdterrein na, vond ik het wel een fijn terrein, lekker klein concoursje zo met maar 4 ringen. Mooi terreintje, zoals elk jaar. Alleen heb ik gehoord dat de E-M2 's middags niet zo blij waren dat ze in de zandbak moesten.

En nog een vraagje, ons mam heeft een klacht ingedient over een jury, vragen jullie die een volgend concours gewoon weer of doen jullie dat niet meer. Had begrepen dat er meer klachten waren ingedient.

En wie komt er trouwens naar het TBF??

moontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 11:48

hey destinietje die palomino is niet van mij,ik heb en vos met 3 witte voetjes + blesje, ook wel een welsh k net zo als de palomino maar dan een ander kleurtje Haha!
en je hebt me wel gezien ik riep je toen je naar et losrijd terrein ging,maar volgens mij heb je me niet met men pony gezien...

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:00

Dan heb ik jouw pony vast wel gezien! Heb volgens mij alle ponys van jouw club gezien! Kwam jij ook zo terug draven van die buitenrid? of was jij ook niet mee?

moontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 12:08

jah die palomino en die vos kwamen trug draven dat was ik en esther

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 19:41

Ja dat weet ik allemaal niet van die jury's hoor Haha! ik zit in de springcommissie.

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 16:07

Vandaag dressuur, ff wezen kijken, me vriendin was 2e in het M2, wel goed.

Alleen flink stofhappen, van de week maar us ff de sproeiers erop Tong uitsteken