Asociale acties vragen soms om asociale oplossingen
En zo vervalt iedereen in de asocialiteit. Leuk hé, dat paardrijden!
Ynskee
Geplaatst: 21-11-09 21:40
Hm ik zou ze toch even aanspreken voor d'r ongelukken gebeuren he Dat ze oortjes inhebben oke maar dan zou ik volume op 1 zetten zodat je alles om je heen nog hoort he.
xLeonieL
Geplaatst: 22-11-09 14:46
Nee, Ik herken het niet. Best Asso.. En behoorlijk gevaarlijk. Als je wilt rijden met oordopjes vind ik minder erg, zolang je het maar bij één oortje houd, en niet twee heel hard aanzetten..
Ik herken het niet gelukkig. Wij rijden allemaal zonder oordopjes in. Wel is het zo dat we ook allemaal op blijven letten waar de anderen rijden en de lege plaatsen opzoeken. Kijken is toch wel het belangrijkste als je met elkaar in 1 bak rijdt.
Ik ben blij dat er bij ons niemand met oordopjes in rijd, we gewoon elkaar even waarschuwen wat we gaan doen (lopen een paar jonge paarden die net ohz zijn rond) en dat we met iets van max. 3-4 ruiters in een 20*60 bak ronddabben.
Ik zie nog steeds het probleem niet hoor, vandaag weer twee piepjonge ruitertjes kregen priveles, een 3jarige in de bak en ik die met muziek in reed. Iedereen let op elkaar, je houdt rekening met elkaar en dus is het geen probleem!
Ik denk dat je het probleem niet moet zoeken in muziek in iemands oren maar in het opletten en rekening houden met, of in jullie geval, het gebrek aan.....
Eliises
Geplaatst: 27-11-09 17:05
Ik ken het probleeem niet ofzo, nog nooit iemand gezien die aan het rijden is met oordopjes in of met muziek aan. Maar ik vind dat als je aan het rijden ben ook beter geen oordopjes of muziek aan kunt hebben, zeker niet als je met elkaar in de groep rijd! Want dan hoor je niet of er iemand aankomt of als iemand iets belangrijks zegt of andere dingen En het lijkt me ook niet zo fijn om naar muziek te luisten want je bent toch met je paard bezig, je bent toch aan het rijden!?