[PG] brown face (uniek bont paard)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prinstesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:36

er zijn divese sites waar paarden te koop staan (ook buitenland) en op sites van handelaren.
zoek daar eens op en je kunt contact opnemen met het appaloosa stamboek, misschien kunnen die je verder helpen.
succes

poetser

Re: [PG] brown face (uniek bont paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:13

ik ben dit paard eerder tegengekomen. ik ben niet zeker, maar ik dacht bij het vroegere b&m stables. dit is iets meer als een jaar geleden. hopelijk kan je er iets mee

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 00:20

Christi schreef:
ik ben dit paard eerder tegengekomen. ik ben niet zeker, maar ik dacht bij het vroegere b&m stables. dit is iets meer als een jaar geleden. hopelijk kan je er iets mee

kan je misschien zeggen waar die stal stond of de eigenaar toender tijd ervan?
mvg dynara

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 00:20

prinstesje schreef:
er zijn divese sites waar paarden te koop staan (ook buitenland) en op sites van handelaren.
zoek daar eens op en je kunt contact opnemen met het appaloosa stamboek, misschien kunnen die je verder helpen.
succes

ken je miss een van die sites? :)
mvg dynara

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 00:29

Britty schreef:
Overigens vind k de opmerking dat de politie je niet serieus neemt een beetje vreemd. Voor gestolen fietsen rukt er inderdaad geen korps uit, maar gestolen paarden is toch iets anders. Zeker als je een sterk vermoeden hebt wie het paard meegenomen heeft.

Weet je zelf niet waar deze persoon zit? Aangezien je vertelde dat het een bekende was...

niks vreemd aan dat heet politie tegenwoordig is mij over komen kon zelf helemaal geen aangifte doen!

hoop dat je je paardje terug vind! moet haast wel zo'n aparte pik je er sneller tussen uit!

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:22

ajee, zo erg ö
ben je niet naar de politie gegaan? als het paard op jouw naam stond kan hij dat toch zomaar niet doen?
khoop echt dat je je beestje terugvind!

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:35

Als je zijn levensnummer niet meer hebt, is deze ook geregistreerd bij de knhs, dus als je een startkaart hebt gehad en een wedstrijd hebt gereden kun je dit via mijn knhs terugvinden, volgens mij ook de gegevens van je paardje.
En er is inderdaad een site met vermiste en gestolen paarden, misschien daarop zetten.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:34

Hee!
ik heb gekeken, maar het is hem niet. dit paard heeft een bruine vlek op zijn buik..

suc6 met zoeken!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 23:23

sammie18 schreef:
Als je zijn levensnummer niet meer hebt, is deze ook geregistreerd bij de knhs, dus als je een startkaart hebt gehad en een wedstrijd hebt gereden kun je dit via mijn knhs terugvinden, volgens mij ook de gegevens van je paardje.
En er is inderdaad een site met vermiste en gestolen paarden, misschien daarop zetten.

nee ik heb hem als jaarlig gekocht en heb hem wou net met hem gaan starten op wedstrijden omdat hij net pas 3 was wanneer hij uit de wei is gehaald,..
En hij is niet bij de knhs geregistreerd maar bij de appaloossa stamboek en die heb ik ook al een keer gebelt als ze niet via kenmerken konden nagaan wat het levensnummer was maar dat ging helaas niet.
mja zoals ik al eerder gezegt heb, zonder paspoort ben je nergens meer!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 23:24

Saleisha schreef:
Hee!
ik heb gekeken, maar het is hem niet. dit paard heeft een bruine vlek op zijn buik..

suc6 met zoeken!

bedankt voor de moeite!! :D

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 23:29

paard komt me heeeel bekend voor..
weet alleen niet zo 1,2,3 waarvan!

hmm....

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 02:27

dynara schreef:
Christi schreef:

kan je misschien zeggen waar die stal stond of de eigenaar toender tijd ervan?
mvg dynara

Dit is nu stal de doorstap, maar als je op google. www.bmstables.nl intoetst kom je nog steeds op hun site. Wegens een heleboel problemen oa bij radar geweest, hebben ze hun naam veranderd.

Deze stal staat in Prinsenbeek bij Breda.
Succes

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 02:34

Hé! Volgens mij ken ik hem. :D
Helaas, ik zou niet weten waar hij nu is, maar ik ken de handelaar waar hij vandaan komt en zijn moeder en volgens mij ook een aantal veulens van hem.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 03:08

Contacteer eens adri, die houdt zich bezig met diefstallen!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 04:52

Je zegt dat die man vaak bij jullie kwam.
Dan ken je die man toch neem ik aan?
Dan weet je toch hoe hij eruit ziet en heet en mischien wel waar hij woont?
Dus waarom ga je dan niet achter die man aan?

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 18:46

Moontje1991 schreef:
Je zegt dat die man vaak bij jullie kwam.
Dan ken je die man toch neem ik aan?
Dan weet je toch hoe hij eruit ziet en heet en mischien wel waar hij woont?
Dus waarom ga je dan niet achter die man aan?

ja weet waar die man woont,
en hoe hij eruit ziet, maar hij beweert dat hij het paard nog nooit gezien heeft en dat wij hem extra beschuldigen voor geld te krijgen |( ....
maar ik ga hier niet zomaar iemand om geschuldigen maar wij kunnen nix doen, mijn woord tegen de zijne!!
Hij heeft wel voor de andere dingen gezeten wat hij ook zomaar van ons heeft verkocht,.. onderandere ook de auto, laptop, computer ect...

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 18:48

Eleandra schreef:
Hé! Volgens mij ken ik hem. :D
Helaas, ik zou niet weten waar hij nu is, maar ik ken de handelaar waar hij vandaan komt en zijn moeder en volgens mij ook een aantal veulens van hem.

en bij welke handelaar stond hij dan?
want ik zie da je in venlo woont en daar heb ik hem in de buurt gehaald!!
en ik woon nu namelijk ook dicht bij venlo in de buurt vandaar,..
maar zou je miss wat meer kunnen vertellen?
mvg

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:43

ik zou toch aangiften doen hoor ook van alle andere dingen ik neem aan dat je getuigen hebt?
EN ik zou die man ook niet meer op je erf laten.

BiancaDinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:51

kijk bij handenlaaren of op maarkt plaats

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:40

volgensmij ken ik dit paard!
ik zal morgen eens even kijken bij ons in de buurt!

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 20:46

Moontje1991 schreef:
ik zou toch aangiften doen hoor ook van alle andere dingen ik neem aan dat je getuigen hebt?
EN ik zou die man ook niet meer op je erf laten.

ja hebt getuigen maar zoals ik al eerder gemeld heb! de politie doet hier niets aan of nouja ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen....

en hij is ook niet meer geweest sinds dat alles verkocht is van ons en we zijn ook verhuist nie vanwege dit maar hij weet niet waar we nu wonen en dan nog als hij ooit hier zou komen zou hij niet langer dan 1min. op de oprit staan! dat is 1 ding dat zeker is!!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:02

Nou, ik verzorg/ rijd paarden in op een pensionstalling in Velden. Peter Verheijen, een fokker van Appaloosa paarden heeft daar het overgrote deel van zijn paarden staan (vroeger in Broekhuizen, Lottum, Grubbevorst enz.) en dat zijn dus degenen waarmee ik werk. Ik ken een Tisse die enkele veulens bij ons heeft (waaronder een Brown) en in de papieren van een paard wat ik momenteel inrijd staat als vader Brown Shadow. Ik heb momenteel weinig tijd om hier verder op in te gaan, maar ik kan er later wel meer over vertellen.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 21:10

Eleandra schreef:
Nou, ik verzorg/ rijd paarden in op een pensionstalling in Velden. Peter Verheijen, een fokker van Appaloosa paarden heeft daar het overgrote deel van zijn paarden staan (vroeger in Broekhuizen, Lottum, Grubbevorst enz.) en dat zijn dus degenen waarmee ik werk. Ik ken een Tisse die enkele veulens bij ons heeft (waaronder een Brown) en in de papieren van een paard wat ik momenteel inrijd staat als vader Brown Shadow. Ik heb momenteel weinig tijd om hier verder op in te gaan, maar ik kan er later wel meer over vertellen.

nou ik heb hem zelf van piet tissen gekocht en hij heeft samen met peter een paar paarden dacht ik en hij is bij peter gefokt, gechipt, geent enzo...
en het lijkt me onwaarscheinlijk dat hij hem weer terug heeft.
Ken peter ook wel heb wel eens een pony van hem ingereden ect. maargoed hebben hun miss nog een chipnummer van brown face?
mvg

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:26

Nee zoals gezegd, ik weet niet waar hij nu is. Iig zeker niet bij Peter. Ik kan wel vragen naar een chipnummer van Brown. :j Ik weet natuurlijk niet of we het hebben.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 05:00

ja weet waar die man woont,
en hoe hij eruit ziet, maar hij beweert dat hij het paard nog nooit gezien heeft en dat wij hem extra beschuldigen voor geld te krijgen |( ....
maar ik ga hier niet zomaar iemand om geschuldigen maar wij kunnen nix doen, mijn woord tegen de zijne!!
Hij heeft wel voor de andere dingen gezeten wat hij ook zomaar van ons heeft verkocht,.. onderandere ook de auto, laptop, computer ect...[/quote]

Misschiebn een beetje te ver gezocht ;) , maar is het een idee misschien om die man een aantal malen onopgemeerkt te volgen? Mocht hij het paard nog in bezit hebben, zal hij er toch een keer naar toe moeten gaan!?!
Maar dat zeg ik...misschien gaat dit een beetje te ver...