Wat doen jullie met je pony in de vakantie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cherina

Re: Wat doen jullie met je pony in de vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:34

ik ga gewoon niet mee op vakantie:P, en anders vraag ik iemand voor stal of ze me pony elke dag ff willen laten rennen. xxx

eek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 15:13

Mijn pony staat volpension, dus als ik weg ben gaat heeft hij ook vakantie en ik vraag iemand van stal of die een oogje in het zeil wil houden.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 15:24

Een vriendin zorgt dan voor mn paard. Vorige keer heeft ze niet gereden ofzo * heb nogal eigenwijs/wild/eenkennig paardje* dus dan heeft mijn paardje ook een beetje vakantie en is r toch iemand die dr verzorgt en op dr let.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 18:31

Mijn oude verzorgpaard werd ook altijd op de wei gegooid als de eigenaar op vakantie was. Lekker vakantie!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:56

Blijft thuis, staleigenaar past er op
Komt ook niet vaak voor dat mn zusje en ik tegelijk weg zijn...dus meestal past zij erop. Anders rijd een vriendin van me er op. En anders heeft die een week vrij
En ze zijn dit jaar ook een keer meegeweest :D

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:19

Ha, ik neem haar mee. Als ik vakantie heb heet dat "vierdaagse rijden" dus ze moet werken en hard ook. Daar is ze dan ook voor aangekocht en goed getraind. ( +- 4 maal per jaar)
Ga ik met mijn ventje op fietsvakantie, dan is er iemand anders die haar verzorgt (eenmaal per jaar)