Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kan iemand me helpen? Horseware schreef:Hoe langer je ze gebruikt, hoe lekkerder ze gaan zitten.
Wel kan ik je aanraden een laars met een rits te nemen. Het is namelijk prettig als de laars zo goed mogelijk aansluit bij je kuiten en zonder rits is het soms een heel karwei om er dan in te komen.
Ze zitten heerlijk, en zien er ook super chic uit (vind ik). Ik heb de Petrie Anky's.
Ik zeg je, dat doet pijn! En je krijgt wel een beetje een randje aan de achterkant (valt helemaal niet op maar als je echt perfectionistisch daarover bent zou ik dat niet doen), maar dan gaan ze wel véeel sneller zakken/naar je voet staan. Heb wel een tijdje echt wondjes in mn knieholtes gehad. Denk dat het bij mij 2 weken heeft geduurd ongeveer.
Bambi_ schreef:Ik heb ook Petrie Standard, al dik drie jaar als trainingslaars. Omdat ik een beetje dunne onderbeentjes heb, zitten ze rond mijn enkels vrij los en schuift mijn hak af en toe omhoog. Verder bevallen ze me wel heel goed en het inrijden heeft ook geen grote problemen veroorzaakt. (Ik heb eerst een paar dagen iedere dag een uurtje er thuis op gelopen en gefietst) Ze zijn me helaas echter iets te kort aangemeten, misschien dat ze daarom vrij snel goed zaten omdat ze niet in mijn knieholtes hebben gedrukt.
Volgens de verkoopster zaten ze ook goed, maar het is wel jammer, ze sluiten nu net niet echt mooi aan.