Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SusanH schreef:Uhm, die van mij was nog geen 50 euro. Vind ik eigenlijk ook wel de max, ik zie het prijsverschil met duurdere jasjes van een afstandje er echt niet aan af en het is een kledingstuk wat ik hooguit eens per maand draag. Verder krijg je geen hogere punten als je een duurder jasje draagt. Hij bevalt me prima, pasvorm en draagcomfort is goed, vlekken krijg ik er makkelijk af met een natte doek.
ingvdh schreef:ik heb net een heel duur nieuw jasje gekocht, reden, ik heb net een maatje meer nodig dan standaard gemaakt wordt.
Toen heb ik een jasje van een grote maten merk geprobeerd, maar die pasvorm pastte mij ook niet. (buik en heup prima, borst veel te wijd).
Uiteindelijk gevallen voor maatwerk, ook omdat ik een andere kleur wilde hebben.
Ik denk dat daar ook de markt zit voor maatwerk, net de maten die niet in de winkel te koop zijn of afwijkende kleurcombinatie. De meeste winkels durven nog niet erg om zo iets in de winkel te hangen.