Zomaar beginnen kan niet corinepgek, althans dat is niet de bedoeling. Je moet wachten op het signaal van de jury. Als er geen voorlezer is meld je dat gewoon, dat is wel zo duidelijk. Er zijn nl. ook voorlezers die al dan niet bewust net al te veel haast maken om hun positie in te nemen. In dat geval zou de jury kunnen denken dat er geen voorlezer is. Duidelijk zijn, een kleine moeite lijkt me. Dat geldt overigens sowieso voor de deelnemers, sommigen rijden vrolijk drie keer langs de jury zonder op of om te kijken. Denken blijkbaar dat de jury ze wel kent.
Kimberly001
Geplaatst: 12-11-09 00:05
Nee dat ben je niet verplicht, ik reed mijn Z2 proeven ook sltijd uit mijn hoofd, en ik heb dit nooit hoeven melden of gemeld
Lappie_Lap
Geplaatst: 12-11-09 00:26
Ik wil het best melden dat ik m'n proef uit m'n hoofd ga rijden, maar ik ben hier in de buurt nog geen juryhokje INDOOR (ja, op onze eigen club)tegen gekomen waar ik dat fatsoenlijk bij de jury melden kan.
Of ik moet het 3 meter omhoog schreeuwen of ik moet het vanaf de andere kant v/d bakrand door een laag glas lopen roepen. Ze zien me aankomen