Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
notabene schreef:Ik heb ook de Königs Sir, ze zijn heel duur maar er is (bijna) niks beter... Hard aan de buitenkant, zodat je been minder beweegt, en zacht aan de binnenkant voor een betere contact met het paard.
Het probleem is ze met de goede maten te bestellen :-((
) Soubiracs hadden dit ook. Heel hard leer aan de buitenkant, super soepel leer aan de binnenkant. Fantastische laarzen!
ze zijn van treadstone geloof ik.. niet echt bekend maar heel mooi met veter! en zijn helemaal niet zo stug, en vind ze dus ook echt heel fijn.. als je je laarzen goed kan onderhouden en dat ook bijhoud dus heb je er echt geen werk aan en even inlopen en rijden maar

Wildflower schreef:Ik heb Petrie Glasgow laarzen gekocht maar twijfel nog heel erg over de hoogte.
Zoals ze nu zitten kan ik er een vinger aan de achterkant bij doen en dan zit ik echt in mijn knieholte. In de winkel zeiden ze dat ie hoog genoeg was omdat ie anders teveel in mijn knie holte zou zitten en dan om zou buigen bij gebruik maar ik vertrouw het niet en ben bang dat ze straks heel erg afzakken.
Hoe hoog horen laarzen te zitten? net op de knie, net onder de knie?
maar ze zitten heerlijk
in het begin deden ze wel pijn, maar heb ze thuis veel aangehad en er veel trap mee gelopen, en nu rijden ze heel erg lekker. Heb de Derby Bento.. ook heel hard leer, geen rits/veter o.i.d. maar vind ze steeds soepeler zitten... houd mijn been mooier stil met die laarzen aan, en druk mijn hakken netjes uit.. dus ben er heel blij mee, voor foto's in mijn profiel, heb ze zo ie zo aan op de 3 wedstrijd foto's... MyrtheLALA schreef:Ik wil graag de Ariat Bromont tall h2o gaan kopen. Zijn voor dressuur en springen geschikt doordat ze niet heel erg hoog zijn.
Heeft iemand ervaring met deze laars??
MyrtheLALA schreef:Ik wil graag de Ariat Bromont tall h2o gaan kopen. Zijn voor dressuur en springen geschikt doordat ze niet heel erg hoog zijn.
Knert schreef:wendy_paard schreef:nou ik snap niet wt je aan een paard zijn buik moet voelen ik voel liever zijn rug.
ben ik maar gedeeltelijk met je eens. Elk contact met je paard lijkt me 'handig'.. hoewel ik zelf ook kachelpijpen heb..

joke165 schreef:MyrtheLALA schreef:Ik wil graag de Ariat Bromont tall h2o gaan kopen. Zijn voor dressuur en springen geschikt doordat ze niet heel erg hoog zijn.
Deze heb ik ook ik vind het ook een superlaars! Ze zaten vanaf minuut 1 heerlijk en ik kan er wel een hele dag op lopen. Met rijden zitten ze ook lekker maar het is echt totaal het tegenovergestelde van de genoemde ''kachelpijpen'' dus wel afhankelijk van wat je precies zoekt.
MikeRick schreef:Citaat:Oke, heb je de zomer of winter variant? Ik ga ze morgen halen, maar weet echt niet welke ik moet nemen? Is de gevoerde in de zomer te heet of is het vol te houden?
Ik heb de winter variant, in de zomer doe ik een pantysok aan en heb ik het zeker niet te warm en in de winter een Stapp Horse sok en geen koude voetjes.
Helemaal blij!