Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
capopjekop schreef:Dat was me dus ook opgevallen, vandaar dat ik me afvroeg hoe ze dat doen met hooi erin.
Hoe hebben jullie die shet in de auto gekregen?
. Maar ik ga wel eventjes een loopplank een keer maken maar eerst schotten voor in de trailer want als ik wegga dan neem ik ze allebei mee. Auks schreef:secricible schreef:hooi of stro, mij om het even, maar ik zit niet zo lang terug een topic te lezen over het vervoeren van een veulen en daar zegt iedereen "hooibalen/strobalen voorin en dan veulen er los in" terwijl iedereen hier tegen hooi of stro balen is en zegt dat het gevaarlijk is. Vandaar dat ik benieuwd ben waar dat verschil dan in moet zitten tussen een veulen en een shetlander...
Voor mij persoonlijk zit er geen verschil in om hooi/strobalen te gebruiken bij een veulen of een shet, ik zou het bij beide niet durven. wel apart idd dat in dit topic iedereen er "tegen" is en in dat andere het juist aanraadt. Al lees ik wel dar ze het voorin doen, dus om te zorgen dat ze niet onder de voorstang heen kunnen, dat is misschien nog wel een optie, en achter de stang kan je de balen ook vast zetten. Mijn shet is echter zo klein dat ze zonder zich te stoten onder de stang doorkan