Misschien een maandverbandje erin plakken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien een maandverbandje erin plakken
Roxxiejj schreef:Ik heb bij de ruitersportzaak een bus capspray gekocht. Is een soort schuim wat je erin spuit, dat laat je een beetje erin trekken en vervolgens veeg je het weg met een schone doek. Komt echt vies spul vanaf!
Vriendin gooide 1 keer in de zoveel tijd der cap in de wasmachine (had een gpa, wel eerst in een kussensloop).
vancky2005 schreef:Je haar meer wassen?
Imago01 schreef:Ik heb een cap van Kavalkade en neem eens in de zoveel tijd dat ding gewoon mee onder de douche. Dan sop ik (met vingers) de binnenkant helemaal uit met doucheschuim, goed uitspoelen en met je handen kun je een groot deel al uitknijpen van binnen- en buitenkant. De rest doet de verwarming. Ik leg de cap dan met de binnenzijde op de verwarming en de rest droogt vanzelf. Eitje en geen meurende cap meer. Bovendien een stuk hygienischer!
Ik doe dit regelmatig en heb de cap al een jaartje of 4 inmiddels...Hij ziet er nog steeds top uit en nergens laat het lijm los ofzo...