Paard zweet alleen bij rijden met trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:43

Cissy: bedankt voor de tip. Misschien moeten we dat volgend jaar maar eens proberen. ik geloof dat we dit jaar niet meer op stap gaan met de trailer.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:48

paard die ik had gereden deed precies hetzelfde
het ging beter met de maand en op het laats helemaal niet meer bezweet de kanjer..
(wel gaven we hem eten op de trailer mischien dat dat ook hielp op gegeven moment?)
hij was ook onbekend met de trailer

wessjuhh

Re: Paard zweet alleen bij rijden met trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:53

Die van mij zweet zich ook helemaal rot in de trailer, altijd al gedaan en het maakt niet uit welke trailer of auto ervoor staat of wie ermee rijd. Hij heeft het.
Zijn moeder en half broer hebben precies het zelfde, dus ik denk dat sommige het hebben en anderen niet

Renessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 09:28

Door jullie berichten heb ik er toch wel vertrouwen in dat het steeds beter zal gaan (wetende dat mijn paard normaal gesproken een aardige lefgozer is) We moeten gewoon blijven oefenen. Deze week gaan we niet met de trailer weg en dat is toch ook wel lekker relaxed en keer ;) En gelukkig ben ik nooit alleen, want ik heb mijn E-rijbewijs nog niet. Alleen zou trouwens echt geen optie zijn, misschien later een keer... Bedankt voor jullie berichten!