Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:10

Ja , ik vond het ook erg sneu !
Wat denk je van die oude vrouw die hij voor 700.000 heeft opgelicht .

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:18

[
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:22

@ zandvangers :

Die vent is inderdaad ziekelijk gestoord !!
En dan nog zo'n rotkop durven trekken op de camera ook .
Medelijden met zijn dochters .
Wie wilt er nou van die "smerige" ouders ...

Liins

Re: Wie heeft er net Opgelicht gezien? Belangrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 00:26

Het zijn niet Nico z'n eigen dochters! :)
Stiefdochters.

De man met grijze haren in de Studio, is hun echte vader.
Hij is de stiefvader.

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:27

Liins schreef:
Het zijn niet Nico z'n eigen dochters! :)
Stiefdochters.

De man met grijze haren in de Studio, is hun echte vader.
Hij is de stiefvader.

Nou , zo'n stiefvader zou ik ook niet moeten .
Zal mn moeder flink bij haar kladden grijpen !
Schaamtelooooos ...

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:32

)
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:03

nightlover schreef:
Ja , ik vond het ook erg sneu !
Wat denk je van die oude vrouw die hij voor 700.000 heeft opgelicht .

Is toch wel naief als je niet doorhebt dat iemand je voor maar liefst 7 ton oplicht. Kan je nagaan hoe iemand kan doordringen dat diegene zelfs haar eigen zoons niet meer gelooft.
Erg triest voor haar man idd.

Heb zelf ook zo'n iemand meegemaakt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen op deze manier geld willen verdienen. Die mensen hebben niks anders dan mooie praatjes en kunnen niks anders dan liegen, bah walgelijk! Vraag me af of ze nog wel weten wat de waarheid is...... _-:(

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:48

Heb het net ook even bij uitzending gemist bekeken, wat misselijk. Zijn naam ken ik wel is erg bekend in de tuigpaardenwereld, maar gelukkig hemzelf niet.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 22:14

Ik ben druk bezig proberen op te sporen waar de pony's zijn. ik heb bokt een pm gestuurd of dit op de voorpaginanieuws kan, ik wacht het antwoord nog af

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 22:16

Goed van je Tassie!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 22:20

jullie kunnen ook helpen door dit te kopieren en naar iedereen die je kent die iets met paarden heeft, ik heb het ook via hyves verstuurd

Hallo allemaal,

Ik zat naar opgelicht te kijken gister (27-10-2009) en de aflevering ging over een oplichter in de paardenwereld. Onder anderen is de Familie Govers getroffen door deze oplichter, voor meer info kun je kijken op: http://www.opgelicht.nl/index.php?id=493&no_cache=1
Hier in vroeg de familie hulp om de pony's terug te vinden omdat ze graag willen weten hoe het met ze gaat en waar ze zijn. De pony's hebben ondertussen een andere naam, chipnummer (de oplichter heeft ze opnieuw laten chippen)

Ik zal het verhaal iets meer uitbreiden. De zoon van de familie had kanker, de oplichter ook en ze kennen hem dus via het ziekenhuis. Uiteindelijk is de zoon van hun overleden, de vrouw heeft een hersenbloeding gehad en kon hierdoor de zorg voor de pony's financieel niet meer aan. De man (die zijn been had laten amputeren en daardoor was genezen) had aangeboden om de pony's op te vangen op zijn boerderij, zei dat ze altijd langs kon komen en wanneer ze het financieel weer aankon, de pony's weer kon ophalen. Uit eindelijk kwam ze er achter dat het huis helemaal niet van deze meneer was en ze ging vragen om een verklaring, en hij zei dat die vanwege omstandigheden het huis nog niet had gekocht en de pony's tijdelijk bij ik dacht een kennis had ondergebracht. Ze hd het telefoonnummer gekregen en ze belde de des betreffende persoon op die het volgende bericht had:

Helaas bel je een week te laat, ik heb de pony's verkocht omdat ik ook nog geld kreeg van (....) en ik wist niet dat de pony's van iemand anders waren. Hij wist verder niet waar de pony's heen zijn gegaan.

Ik was zo aangedaan hierdoor dat ik heb besloten om te kijken of ik kon helpen met het vinden van de 2 pony's. En daarbij heb ik jullie hulp nodig. Ik zou het heel tof vinden als jullie allemaal 2 of 3 keer de volgende informatie kunnen uitprinten en ophangen bij b.v de supermarkt, manege, vereninging, pension stal of noem het maar op. Je kan ook dit bericht doorsturen naar iedereen die je kent die iets met paarden heeft.

GEZOCHT, 2 SHETLANDPONY'S
Hun nieuwe namen zijn en gegevens zijn:

BEREND: CHIPNUMMER 528210002058678 Levensnummer: 00028924
Afbeelding

NICO: CHIPNUMMER 528210002061846 Levensnummer: 00028925
(van deze pony helaas geen foto)

Als u informatie heeft over 1 van de pony's, of allebei kun je mailen naar: berendnico@hotmail.com

Alvast bedankt!

Anja (Apeldoorn 2009)

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:02

@ tassie , dat heb je netjes gedaan zeg , super .

jammer dat er niet meer info is over de beide pony's .

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 09:42

ja, ik heb meer info gevraagt, leeftijd hoogte, waar ze voor het laast gezien zijn enzo. maar nog geen reactie

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 10:45

NIEUWE INFORMATIE, ONDERANDEREN WAAR ZE VERKOCHT ZIJN!

Ik zat naar opgelicht te kijken gister (27-10-2009) en de aflevering ging over een oplichter in de paardenwereld. Onder anderen is de Familie Govers getroffen door deze oplichter, voor meer info kun je kijken op: http://www.opgelicht.nl/index.php?id=493&no_cache=1
Hier in vroeg de familie hulp om de pony's terug te vinden omdat ze graag willen weten hoe het met ze gaat en waar ze zijn. De pony's hebben ondertussen een andere naam, chipnummer (de oplichter heeft ze opnieuw laten chippen)

Ik zal het verhaal iets meer uitbreiden. In oktober 2006 is Meneer Govers plotseling overleden. Mevrouw Govers kreeg niet lang daarna een hersenbloeding en is hierdoor snel vermoeid. Hierdoor konden ze de zorg voor de pony's niet meer aan. De man (die zijn been had laten amputeren en daardoor was genezen) had aangeboden om de pony's op te vangen op zijn boerderij, zei dat ze altijd langs kon komen en wanneer ze het financieel weer aankon, de pony's weer kon ophalen. Uit eindelijk kwam ze er achter dat het huis helemaal niet van deze meneer was en ze ging vragen om een verklaring, en hij zei dat die vanwege omstandigheden het huis nog niet had gekocht en de pony's tijdelijk bij ik dacht een kennis had ondergebracht. Ze had het telefoonnummer gekregen en ze belde de des betreffende persoon op die het volgende bericht had:

Helaas bel je een week te laat, ik heb de pony's verkocht omdat ik ook nog geld kreeg van (....) en dit leek me een goede oplossing.

Ik was zo aangedaan hierdoor dat ik heb besloten om te kijken of ik kon helpen met het vinden van de 2 pony's. En daarbij heb ik jullie hulp nodig. Ik zou het heel tof vinden als jullie allemaal 2 of 3 keer de volgende informatie kunnen uitprinten en ophangen bij b.v de supermarkt, manege, vereninging, pension stal of noem het maar op. Je kan ook dit bericht doorsturen naar iedereen die je kent die iets met paarden heeft.

GEZOCHT, 2 SHETLANDPONY'S, VERKOCHT IN TOLBERT IN GRONINGEN ROND 2006/2007
De pony's zouden gestald worden in Spanga, een dorp in Friesland, maar kwamen bij een Familie in Opende in Groningen terecht die ze later in Tolbert in Groningen heeft verkocht. Daarna weten we niet meer wat er met de 2 pony's is gebeurd.

Afbeelding

(van deze pony helaas geen foto)

Als u informatie heeft over 1 van de pony's, of allebei kun je mailen naar: berendnico@hotmail.com

Alvast bedankt!

Anja (Apeldoorn 2009)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 11:28

De meiden zijn tweeling idd, en allebei (natuurlijk) 19 jaar oud.
En zijn hier al sinds haar moeder en Nico bij elkaar zijn in mee getrokken en hebben in alle delen van het land gewoond.

Ze weten niet beter.

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 11:36

weet je ook een naam van die mensen uit opende ik woon daar zelf ook en mischien kan ik es gaan vragen waar ze ze naar toe verkocht hebben

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 15:27

WEER NIEUWE INFORMATIE, ONDERANDEREN GESLACHT, LEEFTIJD, RAS EN KLEUR

tassie schreef:
NIEUWE INFORMATIE, ONDERANDEREN WAAR ZE VERKOCHT ZIJN!

Ik zal het verhaal iets meer uitbreiden. In oktober 2006 is Meneer Govers plotseling overleden. Mevrouw Govers kreeg niet lang daarna een hersenbloeding en is hierdoor snel vermoeid. Hierdoor konden ze de zorg voor de pony's niet meer aan. De man (die zijn been had laten amputeren en daardoor was genezen) had aangeboden om de pony's op te vangen op zijn boerderij, zei dat ze altijd langs kon komen en wanneer ze het financieel weer aankon, de pony's weer kon ophalen. Uit eindelijk kwam ze er achter dat het huis helemaal niet van deze meneer was en ze ging vragen om een verklaring, en hij zei dat die vanwege omstandigheden het huis nog niet had gekocht en de pony's tijdelijk bij ik dacht een kennis had ondergebracht. Ze had het telefoonnummer gekregen en ze belde de des betreffende persoon op die het volgende bericht had:

Helaas bel je een week te laat, ik heb de pony's verkocht omdat ik ook nog geld kreeg van (....) en dit leek me een goede oplossing.

GEZOCHT, 2 SHETLANDPONY'S, VERKOCHT IN TOLBERT IN GRONINGEN ROND 2006/2007
De pony's zouden gestald worden in Spanga, een dorp in Friesland, maar kwamen bij een Familie in Opende in Groningen terecht die ze later in Tolbert in Groningen heeft verkocht. Daarna weten we niet meer wat er met de 2 pony's is gebeurd.

Geboortedatum: 20-05-1985
Geslacht: Ruin
Ras, breed: Shetlander
Kleur: Vos
Bijzondere kenmerken: Super Lange Beharing
Afbeelding

Geboortedatum: 13-05-1994
Geslacht: MG
Ras, breed: Shetland Pony
Kleur: Zwart
(van deze pony geen foto)

Alvast bedankt!

Anja (Apeldoorn 2009)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 15:41

mepril schreef:
weet je ook een naam van die mensen uit opende ik woon daar zelf ook en mischien kan ik es gaan vragen waar ze ze naar toe verkocht hebben

ze weten niet wie ze gekocht hebben. opgelicht heeft al contact met hun gehad. maar mischien kan je eens rondkijken nu we weer meer info hebben.

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 16:28

@
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 28-05-22 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 16:35

ja, daar ben ik nog niet over uit. snapte het ook niet echt wat MG betekend, denk hengst, anders had er wel merrie gestaan, of ruin, zoals bij de andere

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:40

Misschien: Man Gecastreerd? Zo staat het bij ons int pension in de computer voor honden!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:12

[ENT] > [TAO] omdat het over de vermissing van pony's gaat naar aanleiding van oplichtingszaken in de paarden wereld.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:38

Klopt dit wel? Hij is toch de oplichter???? Of heb ik nu een black-out :?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 23:40

In belgie noemen ze het trouwens Geruind...

Dus Mannelijk Geruind misschien?

Lubberslieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 08:49

is berendnico@ hotmaill het adres van een vd tweeling???
Laatst bijgewerkt door Lubberslieke op 30-10-09 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt