Starten in Nederland of België

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 13:00

Sorry even geheel off topic, zie dat ik in 1 van mijn posts wordT je heb geschreven :o :o :o

Waaraan is je paard geopereerd? Vervelend hoor, maar je bent weer terug aan het werk, dus da's een goed teken!

Memuska

Re: Starten in Nederland of België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:50

Willow is eind juni geopereerd aan koliek!
We zijn nu inderdaad terug bezig... sinds gisteren :+ Alleen nog maar aan de longe hoor, ik sta er namelijk altijd alleen met hem en als ik er op klim heb ik liever dat er iemand bij is om me indien nodig op te rapen. Hopelijk kan dat dus zaterdag, en dan zijn we echt terug vertrokken!

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 21:16

Oef, dat is niet niks...jullie zijn dan echt lang uit de running geweest. Kan me voorstellen dat je 't prettig vindt als er iemand in de buurt is. Veel sterkte!

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:05

Thanks!

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 20:37

Ik ben VLP ruiter in de provincie Antwerpen (VOR) en ik ben er heel tevreden over.
Persoonlijk verkies ik VLP boven lrv, vooral voor de locaties.

Ik heb 2 jaar geleden ook meegedaan aan dat dressuurcriterium op manege chevauchee (bij amika).
Ik vond het wel spijtig dat je er geen prijzen kreeg, het is er meer voor de eer.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 19:28

Ik ben VLP ruiter en verkies dat zéker boven LRV.
Bij de LRV heb je grote kans je paard stuk te rijden op de slechte bodem's, mag elke gek jureren, ben je heel de dag weg en het niveau ligt veel lager.
En ja, heb vandaag toevallig een LRV bezig gezien en het niveau M1/M2 was echt om te huilen.

Niet dat er bij de VLP zo geweldig gereden wordt maar je rijdt iig geen 60% in de L6 als je paard nog zo op de voorhand loopt als ik vandaag in de M2 LRV heb gezien.