Betekenis van omver duwen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:51

BlackEyed schreef:
Mijn pwny mag alleen aan de paal schuren als ze klaar is met rijden. Zo'n hoofdstel tegen je aangeschuurd lijkt me nou niet het allercomfortabelste.

Je kunt je paard gewoon leren om te wachten tot het hoofdstel af is, hoor. Die dominantie-toestanden die jullie allemaal toekennen aan dat schuren, daar heb ik niet zoveel mee. Mijn paarden mogen best na het rijden aan mij schuren, zolang ik dat goed vind en als ze te hard doen of als ik in een t-shirtje loop dan mogen ze het niet. De rangorde is luid en duidelijk bekend tussen ons en het is daarom geen probleem.
Schuren aan mensen is veel prettiger dan aan palen, deuren en andere harde objecten, mensen hebben wat rondere vormen en hebben vaak kleding aan die net even wat prettiger aanvoeld om lekker het zweet van je hoofd te kunnen vegen (een paal neem dat vocht echt niet op).

san1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:03

Ik bedoel het niet verkeerd ;)
maar is het voor je paard niet verwarrend als ie de ene x wel mag schuren en de andere x niet?
Gaan ze dan niet lopen drammen bijv?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:13

Nee, ze vragen netjes "mag ik" en ik geef ja of nee aan.

san1989

Re: Betekenis van omver duwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 00:20

ok ;) ik vroeg het me af ;)