Nazoeken wat paard gelopen heeft?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 13:56

Nou heb een email terug met een PDFje! Onderwerp: de winstpunten van Jippe. Oh tof! dacht ik...

PDFje geopend: alle kolommen helemaal leeg... kortom geen wedstrijden gelopen bij de KNHS dus.

FNHS heeft geen B begrijp ik dus dan hoef ik dat daar niet te proberen. Vermoed dat vorige eigenaar dus op andere wijze wedstrijden gereden heeft (binnen een vereniging ofzo).

Jammer, maar was het proberen waard.

Lavitabella

Re: Nazoeken wat paard gelopen heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 14:26

Jammer!!
Nou tog goed dat je het geprobeert hebt, en hopen dat je het geheime knopje vind haha:D!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 15:48

Dankje. Gaat wel lukken hoor. Hij blijkt erg leergierig te zijn. Zo kan hij zich sinds vandaag op commando omdraaien aan de longe op de volte, zonder gebruik van zweep erbij. Iets was volgens vorige eigenaar hem niet aan te leren was...

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:41

vind het raar dat ze er een pdf bijdoen als hij niks heeft gelopen, weet je zeker dat het wel goed is gegaan?? ik zou gewoon ff bellen voor de zekerheid.. (vakantie van de kinders is nou toch over ;) )

rover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 08:18

Ik zou ook even bellen; mogelijk is er iets misgegaan? Zou jammer zijn als ze wel een gevuld document naar jou wilden sturen en hij wel wedstrijden gelopen heeft.

Weet iemand overigens hoe je na kunt gaan wat een paard in het buitenland (Belgie/Duitsland) gelopen heeft? En wat je dan in Nederland moet starten?