blauwe plekken bovenbenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zwetsloot

Re: blauwe plekken bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 10:00

Inderdaad winter/ruiterbenen heb ik ook. Warm houden is het enige wat helpt, maa ja dat valt niet mee in de winter.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:19

greendistance heeft ze ook maar tot maat xl. Denk dat dat te klein is. op de site van bleubalance staan ze nog wel, daar kosten ze nu maar 40,- (weet alleen niet of je daar als particulier kan bestellen)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:34

Ik heb ze al besteld van Kitt bij agradi voor 50 euro.Maat m en ik heb maat 36/38.Ben benieuwd of ze passen!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:10

Ik ben nou ook aan het kijken naar die chaps(ook van agradi) vanmorgen na het rondje met de hond waren mn benen toch wel erg koud en erg nat...

Heb net op de site van kitt gekeken, maar de maat snap ik nog niet.
Ze hebben voor dij een bepaald aantal cm staan, maar als ik daarbij mijn dijen meet(omtrek) kom ik maximaal aan een S, wat toch raar is als je normaal een L hebt...
Meet ik het verkeerde... of is er een andere verklaring.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:35

Die dingen rekken wel mee, maar ze moeten ook op het paard comfortabel zitten.

Ik heb (op de grond) zowel M als L gepast. M past prima over mijn rijbroek, maar je moet er op een paard ook nog in kunnen bewegen. Daarom heb ik L genomen en die is me zeker niet te groot.

gratchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:38

Heb ik ook last van gehad. De huisarts had geen idee wat het was. Op mijn opmerking dat ik het idee had dat het te maken had met paardrijden vroeg hij of mijn paard misschien vlooien had ;-)

Ik heb toen een dunne thermobroek (je weet wel zo'n maillot) onder mijn rijbroek aangedaan. Sinds ik dat doe in de winter heb ik nergens meer last van!

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 18:57

Karin schreef:
Die dingen rekken wel mee, maar ze moeten ook op het paard comfortabel zitten.

Ik heb (op de grond) zowel M als L gepast. M past prima over mijn rijbroek, maar je moet er op een paard ook nog in kunnen bewegen. Daarom heb ik L genomen en die is me zeker niet te groot.

Maar het "probleem" is dat ze maten hebben die IMO veel ste groot zijn...
De "dij" zou in M nl. 37 cm zijn. nou neem ik aan dat dat de omtrek is enkel gemeten.
Maar mijn benen komen lang niet in die richting...

En de lengte van het dijbeen zal het ook wel niet direct zijn...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 22:47

ik rij bij erge kou idd ook met een skibroek over mn rijbroek heen.. waterdicht en goedkoper dan meeste thermobroeken

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 22:55

Bah...Andere pakketbezorger.Deze weet niet dat de deur open is en hij het pakje zo in de gang kan zetten.Moet ik morgen weer heel de dag de kou in.Kan haast niet lopen als ik van het paard kom,zo stram zijn die knieen...