wedstrijden rijden hoe? HELP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:41

Sjonniej schreef:
Dan zou ik beginnen met een gesprek met de eigenaresse van je verzorgpaarden. Overleg eerst even of ze het goed vind als je wedstrijden wil gaan rijden met de paarden. Want daar komt natuurlijk best wel wat bij kijken.
Grootste probleem is meestal; hoe kom je met je paard op wedstrijd? Heb je een trailer, een trekauto, een chauffeur of heb je het geluk van een manege dichtbij?
Kun je het financieel rondkrijgen? Lidmaatschap vereniging, lidmaatschap KNHS, wedstrijdoutfit voor jezelf en het paard, kosten van je wedstrijd zelf (coupon, inschrijving, benzine)
Daarnaast zul je serieus moeten gaan trainen en lessen moeten nemen. Anders heeft het weinig zin om zoveel geld uit te geven aan wedstrijden.
Ehm... En er is vast nog meer. Ohja, kloppen de inentingen van het paard? Paard zal goed op de voeten moeten staan. Wie gaat het oplossen als er wat gebeurd met jou of het paard? Wie gaat je helpen met groomen?

Maar ik zou beginnen met een gesprek met de eigenaresse, voordat je de rest op je hals haalt.

Hier ga ik in mee, zorg dat dit eerst in orde is en dan praten we verder.
Denk ook effe na (ik weet wel dat je het wil maar toch) wil je echt verder?!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:13

Ik zou zelf, eerst proberen om goed les te krijgen en daarna kun je eens gaan uitkijken naar onderlinge wedstrijden in de buurt. Dat is vaak een goede oefening voor een officiele wedstrijd. :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 00:39

Ik vind dat jullie ook wel erg veel kosten rekenen.

Ik heb een lidmaatschap van 40 euro.
Startkaart is ook iets van 40?
startcoupons 2 setjes.. 30 euro?

12 x per jaar starten waarvan 6mnd 2 proefjes =
135 euro.

Rijkleding koop je eenmalig...
(2de hands ben je voor 75 euro klaar.)

is 320 euro...

per jaar..
Benzine kosten zou je misschien kunnen vragen of je ouders je daar in kunnen sponseren?