Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:ptiteblue schreef:Tja, daar is de dienrenarts echt in fout, dat is strict verboden een chip uit te snijden.
eigenlijk een tweede chip inzetten ook, maar ja, dat kan nog per toeval gebeuren.

ptiteblue schreef:Dan zou in de sport gelopen moeten hebben?Bedankt allemaal voor uw reacties.
Het chippen bij nrps omdat hij te klein was...mmmmh, hij is toch 1m76 hoog, dus zo niet van pony maat in 6 maanden gegroeid hoor, lol!
Het is eigenlijk een heel goed paard, ik zou dus meer denken dat hijkwpn papieren heeft, en nogal goede papieren!
hij is terwijl ook bij de knhs ingeschreven met zijn kwpn chip...wil dat ook iets zeggen?
nickyu schreef:een van mijn huidige paarden heeft in belgie 2e chip gekregen
da wist heeft 1e chip gevonden maar die was slechts af te lezen vanaf rechter zijnde
en daarbij volgens belgische da een te oude chip om in belgie te kunnen registreren
dus moest er een nieuwe in ...
verder als kwpn aangeeft dna te willen
kan je er vanuit gaan dat het om een bekend papieren paard is
in de handel word heeeel veeel gesjoemeld
ook met gestolen paarden

Alane schreef:Ik snap weinig van je verhaal..
er is een paard, en na controle is gebleken dat hij 2 transponders heeft.
1 X NRPS, waar hij ingeschreven staat als pony (kan natuurlijk gewoon een domme fout zijn geweest) ouders onbekend
1 X met een transponder uitgegeven door het KWPN, maar als je zoekt in de database kom je uit bij de KNHS als PUI (Paspoort Uitgevende Instantie) maar met een kwpn levensnummer?
Als je het levensnummer wat je hebt gevonden dmv chipnummer hier ingeeft, wat krijg je dan te zien?
KNHS of KWPN?
levensnummer en niet het chipnummer.
http://www.ueln.net/