Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Enige oplossing is dan inderdaad ergens anders heen gaan, maar dan is er weer een nieuwe 15 jarige die bijna het ziekenhuis ingetrapt wordt.
Valliej15 schreef:ja , de eigenaar is te oud om ze te verzorgen , en heeft ons er zegmaar mee '' los gelaten '' en ik wil binnenkort een eigen paard gaan kopen , maar heb geen zin om een kind van 12 met zo'n klier los te laten , dus ik dacht misschien ( klinkt triest maar ) af laten maken ? hij heeft denk ik wel veel pijn ?
Apple schreef:Het is misschien handig als de nieuwe posters in dit topic eerst even de rest doorlezen aangezien de TS haar reacties al heeft toegelicht
Hanneke84 schreef:Afmaken dus bitje?
Ookal kan het dier er zelf niks aan doen grijpt het alleen de mogelijkheden die het heeft omdat het simpelweg zijn natuur is?
Word ik wel triest van hoor..
Hanneke84 schreef:Afmaken dus bitje?
Ookal kan het dier er zelf niks aan doen grijpt het alleen de mogelijkheden die het heeft omdat het simpelweg zijn natuur is?
Waratje schreef:Hanneke84 schreef:Afmaken dus bitje?
Heeft het dier dan zo'n mooi leven? Om eerlijk te zijn denk ik dat het paard beter af is als het dood is dan zo met pijn verder te moeten en dan ook nog te maken hebben met goedbedoelende verzorgstertjes en een eigenaar die er ook niet meer voor zorgt.
Valliej15 schreef:ja , de eigenaar is te oud om ze te verzorgen , en heeft ons er zegmaar mee '' los gelaten '' en ik wil binnenkort een eigen paard gaan kopen , maar heb geen zin om een kind van 12 met zo'n klier los te laten , dus ik dacht misschien ( klinkt triest maar ) af laten maken ? hij heeft denk ik wel veel pijn ?
Ernstige hko is hko 4 heeft mijn pony ook, maar hij is nog niet rijp voor de slacht hoor..