Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjoyceje schreef:Mijn ariats zijn ook na ongeveer anderhalf jaar gesneuveld (en dan ben ik alleen maar 's avonds bij mijn paard) en vond het zonde om weer zoveel geld uit te geven. Heb nu jodphurs van Divoza huismerk gekocht maar eerlijk gezegd kan ik er niet aan wennen. Zijn lager bij de enkels en vind ze gewoon niet fijn zitten. Ik rijd er ook minder fijn mee.
Ts, die jodphurs heb ik ook gezien. Is het wat? En is het nubbuck leer, of gewoon glad zwart leer?
Ze heeft afgelopen week vrij gehad dus alleen thuis aan gehad, kan er verder dus nog weinig van zeggen. Mochten ze redelijk lang meegaan dan bestel ik zeker nog een paar. 4 paar per jaar a 19,95 is goedkoper dan 2 x per jaar schoenen van rond de 80,00 euro. 
aslo schreef:De andorra, die van secu materiaal, juist omdat die tegen water, modder, mest etc kunnen. De buitenkant blijft ook wel oké, maar de binnenkant niet.
Die heb ik ook ja, heb ze nog niet heeel veel gebruikt, dus het kan inderdaad wel zijn dat de binnenkant van mindere kwaliteit is. Ze vallen idd wel ruim, heb normaal maat 41, maar heb toch een 42 gekocht omdat ik door het stugge materiaal er niet in kwam. Nu ze wat ingelopen zijn, zijn ze idd wel erg ruim.