Mobiele telefoon, zonder dat ga ik de poort absoluut niet uit. Paardenbeest is inderdaad wel handig Hoevenkrabber meestal wel, als ik het niet vergeet tenminste... Strotouwtje is inderdaad een goed idee!
Als ik langer op pad ga (lees: meer dan 2 uur) zorg ik ook dat ik een halster+touw mee heb en wat eten+drinken.
Mobieltje in mijn broekzak, kleine hoevenkrabber, wat geld, paardensnoepjes, en een touwtje als ik met een paard ga rijden wat vaak nogal druk is enzo voor een kort ritje.
En bij een echt lange rit, hetzelfde als bij een korte rit, alleen dan altijd een touwtje, heb een halsterhoofdstel, dus halster hoeft niet en vaak nog wat te eten/drinken.
En als het tegen de schemering aan is, in het donker, ook nog reflecterend borsttuig, bandjes voor om de benen en een hesje...
Eigenlijk alleen mijn mobiel. Heb wel mijn sleutels in mijn zak zitten, die kunnen eventueel dan ook functioneren als hoevenkrabber
Marjoleiin
Geplaatst: 20-10-09 15:25
mijn mobiel en me Ipod voor de muziek.
mirgino
Geplaatst: 20-10-09 15:26
een hoevenkrabber, mobieltje ,sigaretten en 2 aanstekers , wat te snoepen meestal rolletje fruit mentos ,zakdoekjes.
dat was het zo`n beetje, mijn zakken zitten altijd vol
RheaNisan
Geplaatst: 20-10-09 16:00
Het ligt er natuurlijk aan hoe lang de rit is die je gaat maken! Ik zorg altijd dat ik mijn mobiel mee heb, en een hoevenkrabber.. En voor de langere tochten, drinken+eten natuurlijk, geld & halster+ touw..
GummyBear
Geplaatst: 21-10-09 20:47
Ik neem eigelijk alleen mijn telefoon mee op buitenrit..
Telefoon! En doe soms ook een veiligheidsjasje aan en/of reflecterend borsttuig.
ingezutphen
Geplaatst: 22-10-09 12:10
zo min mogelijk maar zeker een mobiel. Als ik een echt lange rit maak is een zadeltasje wel handig waar wat meer in kan zoals een hoevenkrabber, halster en wat te drinken.
Noedle
Geplaatst: 22-10-09 18:21
Probeer m'n gsm altijd bij me te hebben.. Alleen vergeet ik dit vaak en ga zo op pad.. Maak me daar niet zo druk om