Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De informatie over het paard is zo gigantisch belangrijk bij aankoop.
(maar geeft niet hoor)
suleilitha schreef:Hihi, maar dat stond er niet, Chipieke(maar geeft niet hoor)
Ik heb momenteel zelf een erg leuke Fries in de verkoop, mooi papier, ze is licht ingereden en tuigmak, maar ik denk dat we haar nog mooi even aanhouden, vanwege het feit dat ik er toch echt meer geld voor wil dan me tot nu toe is geboden.
Annelies, een goed tehuis is inderdaad ook bij mij een voorwaarde, al denk ik dat met het geld wat ik wil zien de kans op een slecht tehuis erg mee zal vallen
Zo ook mensen die denken dat een paard een 'machientje' is en het gewoon hoort te doen. Bayro is geen doorsnee paard en daarom ook mijn schatje, dan mag ik best wat kieskeuriger zijn dacht ik 
wopkelover schreef:weet je wattt je ook kunt doen hahahah
iemand anders hem voor jou laten kopen een totaal vreemde voor die mensen dan dan heb je hem wel vooor de normale prijs zegmaar
maar dan moet je natuurlijk alleem maar doen als jze echt gek veel vragen aan je hoor

daffie1986 schreef:ik ga mee met welshcobfan, ik zou er niet meer dan 1000 euro voor geven en dat vindt ik zelfs in deze tijd nog veel geld, als je je bedenkt dat er paarden met zeer goede papieren en goede sportafkomst verkocht worden voor 7000 i.p.v de verwachte 12. Ik zag dat er ook iemand zei 2000-2500, kijk eens op sporthorses.nl wat voor pony je voor dat bedrag kunt kopen! Overgroote deel met papieren en wedstrijdervaring. Zelf denk ik als deze pony voor 750 op marktplaats zou staan er misschien een handjevol mensen zou komen kijken maar denk niet meer dfan dat.
suleilitha schreef:Geen papieren is nog daar aan toe, alleen het punt is dat je dan ook niet weet wat er in de ouders van het paard huisde en op deze manier kun je nog wel eens vreemde verborgen karaktertrekken tegenkomen...

Zorg ook dat ze jouw telefoonnummer hebben, wie weet bellen ze jou voor die tijd wel. Als hun vraagprijs wel dicht bij jouw bod in de buurt komt moet er goed te onderhandelen zijn lijkt me. Veel succes!