Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Martenique schreef:Ten eerste, jeetje wat loopt dit snel zeg!! Heel erg bedankt voor alle reacties. Ik had er zelf ook al geen goed gevoel over en heb ook wel eens tegen vriendin gezegd, waarom smsen ze? Over dit soort dingen bel je toch? Maar zoals zo vaak, in het begin leek het zo leuk. Mensen enthousiast en klikte ook wel tussen mensen en paard, vriendin ook blij dat ze hem dan redelijk snel verkocht zou hebben. Maar zoals hierboven ook al gezegd het begint meer en meer op een vies spelletje te lijken.garny95 schreef:ik weet niet of ze moet leveren nu, mondeling hebben ze misschien een accoord en dat kan bindend zijn ????
Dit is wel een goed punt, maar hebben ze echt een accoord?? Ze zijn het eens over de prijs maar verdere voorwaarden bijvoorbeeld vervoer niet. De kopers hebben ook een contract gestuurd die ze graag ondertekend door vriendin terug zien (wat vriendin niet gedaan heeft en ook niet gaat doen). Dus hebben ze dan een akkoord? Volgens mij niet...

. Ze bleven maar zeuren, ik was blij dat ik van ze af was en heb toegegeven omdat ik ze anders de deur niet uitkreeg. Dat doe ik dus ook nooit meer
.)Lonneke1985 schreef:Heel net mailtje.. Ik persoonlijk zou ze gewoon opbellen en zeggen dat ze het paard voor een miljoen al niet meer kregen. Kan heel slecht tegen zulke mensen..