rare zenuwen, wie ook??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:34

berdien85 schreef:
Miss_Malfoy schreef:
Goedzo zeg!
Nou nu ik nog. :+

Maar jij hebt 't ook echt wel serieus joh!! Vind je 't dan nog wel leuk om wedstrijd te rijden??
Misschien zou je toch eens bij de dokter moeten informeren, want als 't zwart voor je ogen wordt lijkt me dat niet echt gezond! Succes iig ;)

O ik heb wel normale spanningen de week van te voren, vind het super, echt wel. Fantastisch peerd onder m'n kont, kan niet misgaan. Inrijden daar word ik doorheen gel*lt, niks aan het handje.
Maarja die proef moet je zelf doen... Ik word strak, paard reageert daarop, en als ik merk dat het paard ook gespannen word. Nouja dan wil ik eigenlijk niet eens meer beginnen. Ik hoor en zie alles maar half zegmaar. In m'n hoofd gebeurt heel veel maar er komt niks uit.

Ik schijn mijn zusje nog uitgescholden te hebben maar dat weet ik niet eens meer. Wou ze dat ik sorry zei later, werd ik wéér helemaal kwaad omdat ik echt van niks wist! Pas toen ze letterlijk herhaalde wat ik gezegd had wist ik het weer. Arm kind... :Y)

Nou mis ga ik volgende keer van te voren een borreltje doen ofzo. :9

berdien85

Re: rare zenuwen, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 18:12

Ja, of in ieder geval de instelling in je hoofd houden dat je 't voor je lol doet..! Je moet gewoon niet nadenken over of je het goed doet, gewoon lekker zo rijden als je thuis en bij 't inrijden doet.
Arm zusje ;)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:45

Lauste schreef:
Ik heb precies hetzelfde. :j
Zaterdag is het is voor mij zover, de allereerste wedstrijd van mij en mijn pony als combinatie.
Ik heb 2x eerder een wedstrijdje gehad op manegepony's, stelde niks voor.
Mijn pony heeft ook al veel vaker wedstrijden gelopen, maar niet met mij.
Nouja, die wedstrijd die ik overmorgen heb stelt ook niet veel voor, het is een onderlinge wedstrijd en het is er ook erg rustig.
Maar toch ben ik erg zenuwachtig, het scheelt dat ik een rustige, ervaren pony heb. :=

Mijn zenuwen waren nergens voor nodig, Kardoes was heel braaf en we waren eerste. *\o/*

Misty2001

Re: rare zenuwen, wie ook??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 06:33

gefeliciteerd :D, hihi
wij willen aller bij vaker die zenuwen jij eerste, en ik tweede en derde haha :P,
kan niet beter toch :P.

maar voor de eerste keer een wedstrijdje vind ik echt knap gedaan hihi :P, en bij mijn eerste wedstrijdje had ik ook wel zenuwen maar die dag zelf niet hihi,
maar laatst was echt extreem :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 10:40

berdien85 schreef:
Ja, of in ieder geval de instelling in je hoofd houden dat je 't voor je lol doet..! Je moet gewoon niet nadenken over of je het goed doet, gewoon lekker zo rijden als je thuis en bij 't inrijden doet.
Arm zusje ;)

Haha dat roept iedereen. Maarja moet het uiteindelijk zelf doen, die knop om... En dat wil gewoon ff niet.

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:02

.
Laatst bijgewerkt door fatal_flower op 20-09-23 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 17:41

fatal_flower schreef:
Tijdens dressuurwedstrijden heb ik het nu redelijk onder controle.

Bij het springen echter....Sta dan echt te shaken!
Maar als ik erop zit is het al minder en als we in de ring zijn is het al bijna weg. En dat zijn nog maar oefenwedstrijden....Dat wordt nog wat op ons officiele springdebuut..

alsof ik mezelf hoor praten haha!!!als dan die eerste hindernis maar geweest is!!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 09:54

Miss_Malfoy schreef:
berdien85 schreef:
Arm zusje ;)

Haha dat roept iedereen. Maarja moet het uiteindelijk zelf doen, die knop om... En dat wil gewoon ff niet.

Ja zal wel moeilijk zijn haha! Succes iig ;)

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:46

Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd met mijn 4 jarige merrie.
het rijden gaat de laatste dagen erg goed, maar heb geen hoge verwachtingen en houd mij vooral aan het feit vast dat dit ervaring opdoen is.. maar ben erg zenuwachtig.. :D

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:52

eridinges schreef:
maar heb geen hoge verwachtingen en houd mij vooral aan het feit vast dat dit ervaring opdoen is..

Dit is wel een goede instelling ;)

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 23:39

ManOuke schreef:
eridinges schreef:
maar heb geen hoge verwachtingen en houd mij vooral aan het feit vast dat dit ervaring opdoen is..

Dit is wel een goede instelling ;)

haha het is een goede instelling, maar stiekem hoop je op meer.. :+