Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
annaaube schreef:in de B L M Z etc. is het verplicht. bij FNRS proefjes niet. maar je hebt wel 1 punt minder voor uiterlijk.
Bloodymary schreef:Bloodymary schreef:Ik heb nooit handschoenen aan, omdat ik dat niet fijn vindt. Ook niet als het vriest heb ook nooit koude handen, omdat je toch steeds met je vingers speelt. Snap nooit goed als mensen ijskoude handen en voeten hebben tijdens het rijden. Dan zit je er toch een beetje stijf en bewegingsloos op volgens mij.
Ik ben de grootste koukleum der koukleumen! Maar niet met paardrijden, omdat ik dan in beweging ben.
Dus neen, dat je koude voeten/handen hebt tijdens het rijden betekent niet dat je stijf zit. Sommige mensen hebben daar nou eenmaal last van.
) En voor een beetje bescherming van mijn ringvinger waar ik een "knobbeltje" op heb dat pijn doet als er iets over heen schuurt. Met handschoentjes voel ik dat minder.
ambre schreef:Ik draag ook altijd handschoenen,vind zonder echt niet prettig.Maar wel altijd de 'nep' leren.
Echt leer vind ik veel te snel glad worden.Jammer want ik heb hele mooie dunne bruine maar krijg kramp in mijn handen omdat ik moet knijpen in mijn teugels omdat ze zo glad zijn.