Melissa2008 schreef:Lastig hoor! Ik weet zelf niet wat wel of niet mag! Ik zit in het zelfde schuitje, maar dan de ander! Heb een aanbetaling gedaan maar er is plots wat gebeurt waardoor ik het niet kan doorzetten ( een week geleden wezen kijken en wou hem graag hebben dus aanbetaling gedaan en zou hem later ophalen ) Nu krijg ik een hele belangerijke operatie tussendoor wat ik niet zag aankomen dus wel een tijdje uit de rolatie ben, en heb dat in een mail uitgelegd. En ze mag zelfs een deel van de aanbetaling hebben. Wel zo netjes. Maar om nou het hele bedrag te gaan houden...helaas hoor ik nu helemaal NIETS meer en kan ik naar mijn ... euro fluiten. Baal echt! ( niets op papier, heel dom ja, op goed vertrouwen )
TS, ik begrijp ook dat jij baalt hoor! Je rekent erop! Maar zij doet dit niet expres en het dan toch willen doordrukken zou ik zelf niet doen, kan je toch niet mee leven, hoe vervelend het ook is voor jou! Succes!
In jouw situatie ook vervelend, maar een aanbetaling is niet voor niks een aanbetaling.... helaas....