staat te koop
[EA-OV] MAZDA MPV 2.0 CITD
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pros_zero schreef:wij hebben er ook 1, mag een trailer met 2 grote paarden trekken, namelijk 2 ton
staat te koop
[EA-OV] MAZDA MPV 2.0 CITD

pros_zero schreef:kijk de auto maar na, het mag echt! zoek de auto maar op.
hebben het echt helemaal na laten kijken!
moonprayer schreef:wij hadden vroeger voor de 2paards trailer een ford transit (nieuwer type, met 250 pk ofzo)
die reed er heel fijn achter hoorde ik van mijn ouders.
alleen als je naar een blubber veld gaat op wedstrijd sta je hoogst waarschijnlijk wel vlot vast,.
mag schreef:Welke personen auto's (dus geen terreinwagens of suv) mogen een 2paards trailer trekken? Of zijn er dat helemaal geen? Er zal wel maar 1 paard in komen te staan.
corientjuhh schreef:Wij hebben een citroën C5 stationcar
en die kan dat ook trekken
KiWiKo schreef:mogen zijn er wel veel.......... maar of het verstandig en veilig is, is een tweede
stefanvi schreef:corientjuhh schreef:Wij hebben een citroën C5 stationcar
en die kan dat ook trekken
Oh ja, we pakken de eerste de beste personenauto en we knopen er een 2-paards achter.
Kan hij het trekken, ja, we komen vooruit, gaan dan maar!
Tussen kunnen en mogen zit een groot verschil!
Zo groot dat dit resulteert in onverzekerd rondrijden, buitensporige slijtage aan de auto en het belangrijkste van alles, het in gevaar brengen van je medeweggebruikers.
Die C5 mag maar 1500 kg trekken bij 85 kg kogeldruk, beide te weinig voor een 2-paards!KiWiKo schreef:mogen zijn er wel veel.......... maar of het verstandig en veilig is, is een tweede
Oh ja, ik ken er anders niet zoveel, ben ik benieuwd naar het lijstje dat jij in je hoofd hebt