Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zodiacje schreef:ik heb een twee paards met middenscheiding dus hij kan eigenlijk niet omdraaien maar ook voor de zekerheid is dit echt een goede reden! Ik hoor het al, hij blijft gewoon vast...
Thanks!
Sammie schreef:Wat zou het voordeel kunnen zijn van een paard 'los' op de trailer zetten? Die kan ik mij nl. niet bedenken.
annastasia schreef:ik laad mijn paard altijd links.
's zomers staat ze altijd zonder iets op de trailer, terugreis met een zweetdeken op (altijd na het rijen)
In de winter heeft ze heenreis d'r winterdeken op en terugreis een zweetdeken met winterdeken.
Aan transportbeschermers e.d. doe ik niet, ze heeft het ook niet nodig

__Marloes schreef:annastasia schreef:ik laad mijn paard altijd links.
's zomers staat ze altijd zonder iets op de trailer, terugreis met een zweetdeken op (altijd na het rijen)
In de winter heeft ze heenreis d'r winterdeken op en terugreis een zweetdeken met winterdeken.
Aan transportbeschermers e.d. doe ik niet, ze heeft het ook niet nodig
Dus als het 30 graden is staat jouw paard ook met zweetdeken op de trailer?
Dan zal die wel flink zweten..
aliesjeh schreef:Het zal wel een domme vraag zijn, maar waarom laad iedereen het paard aan de linker kant op een tweepaardstrailer?Met blessures kan ik het me voorstellen, maar wat is eer anders de reden van?

capopjekop schreef:Geen bescherming, ze staat links geladen en op de terugweg na de les krijgt ze een zweetdeken om. Als het hard waait doe ik het zeiltje ook nog dicht.
@ Aliesjeh: Volgens mij heeft het met de bolling van de weg te maken. De trailer zou dan stabieler liggen als het paard links staat
2heavenly schreef:ow,
in mijn geval bolt de trailer stabieler als er gewicht op zit, maakt niet uit links of rechts, gowja dit is wat mn chauffeur zegt
__Marloes schreef:Sammie schreef:En er zijn dus een heleboel mensen die dat niet weten en nog steeds hun paard rechts zetten
Ik ken ook mensen die hun paarden rechts laden en daar dan weer een speciale reden voor hebben.. Ben hem alleen vergeten.Is namelijk een aantal jaar geleden dat ik dat heb gehoort.