Paard verkocht, ze willen het terugbrengen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

Re: Paard verkocht, ze willen het terugbrengen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:51

Jamiechic waarom haal jij je posts weg??

Jamiechic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-09 22:52

Het enige wat ik hier op wil zeggen is dat ik dit juridisch afhandel, en dat ik er niets van af wist......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:52

Jahnita schreef:
wat ben jij een vies kind zeg! met je stomme verkoop praatjes AMMIE IS ZEKER AFGEKEURD EN IS EEN SLACHTPAARD! en zeker staan we sterk want je hebt niet eens bewijzen van dat er iets met dr pees zou zijn. dr pees is helemaal af dus die is niet eens meer in tact! ja komt er nog wel achter dametje! en politie zal er zeker bij ons wel wat aan doen want wij hebben die ook al gebeld. met je leugens! en voor de mensen die nu aan deze leugenaars kant staan : ze wist het dondersgoed! want ammie is met rijden ook een gevaar dat zag onze veearts en dat was ( henk van dijk ) meteen in het eerste aanzicht! been staat door de pees die er tenslotte niet eens meer is eigenlijk want die is helemaal af, been staat daardoor ook helemaal scheef. want je hebt je tevaak versproken! je gaat ammie snel terug zien en dan kan je hem gelijk wegbrengen naar de slacht

Je kan ook wat beter Nederlands leren dan zouden je post nog leesbaar zijn! Doe ff normaal zeg met je grote mond en los dit als volwassenen op! Je lijkt wel een kind van 3! Logisch dat je boos bent maarja wie koopt er dan ook een kreupel paard? Beetje eigen schuld dikke bult.

garny95

hoe kan de da zeggen dat dit paard herstelt zonder te weten dat het probleem eigenlijk groter is zoals nu uitkomt met een keuring en herstellen met een afwijkende stand ??

ik vind dit verder een moeilijke kwestie ook omdat het bij mij overkomt dat de kopers vertrouwen hadden in jouw verhaal en het paard anders maken ze niet de helft van het geld over en nu het anders blijkt als het verhaal bij het paard door de keuring die wat later is gedaan, wil jij niet je verantwoording nemen want zo zie ik het wel.
Er wordt een paard verkocht met meer problemen als wat in eerste instantie aangegeven wordt en waar later achtergekomen wordtn dan vind ik dat je niet je handen eraf kan trekken, ik begrijp dat ze boos is en dat je je paard terug krijgt, ikzou hetzelfde doen namelijk.
Ik vind het voor jou ook een vervelende situatie als je niet wist hoe erg het was, veel sterkte en ik hoop dat jullie er uit gaan komen, al lijkt het me sterk, of jij bent de pineut met dat paard of zij.

orienta

ik zou zeggen vecht dit lekker buiten bokt uit
en denk ook aan het paard idd

orienta

Re: Paard verkocht, ze willen het terugbrengen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:53

de koper had dat paard gewoon moeten keuren nu staat ze niet sterk lijkt mij

Solide

:=

am_vanes

waarom zijn alle berichten van de ts weg???

Jahnita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:54

zeker heel zielig voor ammie want het is een heel lief paard en in het contract staat dat het paard 100% zou genezen.. maar dat gaat dus niet gebeuren. Het paard is finaal afgekeurd door Henk Van Dijk. en is zelfs een gevaarlijk paard om nog op te gaan rijden en deze dame heeft dat allemaal geweten het paard stond trouwens niet voor niks eerst voor 4500 eur te koop en toen voor 1000.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 22:55

De koper is mijn ogen ook een beetje naïef geweest. Wie koopt er ongezien een kreupel paard zonder medische keuring?

garny95

heel zwak dat de ts haar verhaal verwijdert hier op bokt, ik vind het ook wel leuk even de tegenpartij te lezen, veel stront aan de knikker hier, arm paard, sterkte maar voor beide partijen ?

Winged

Hier een slotje voor overleg.