Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellepel schreef:wil ook nog wel es helpen als iemand je even helpt door het oog af te dekken aan de kant waar je met de spuit de mond in wilt.
gewoon even met je hand er overheen,dan zien ze het niet
de pasta gemengd met sportmuesli van Havens en ze vrat 'em zo op.
Sindsdien krijgt zij hem altijd in de voerbak. Soms doet ze er wat langer over, maar na een uur is alles echt op want het blijft toch trekken.Soms is het leven zo simpel, maar zie je het niet. Je kunt het allicht proberen.
moonfish13 schreef:Ik vind het knap dat het zo'n drama is..
Maargoed, dan ben ik misschien een beetje een boer.
_Pat_ schreef:moonfish13 schreef:Ik vind het knap dat het zo'n drama is..
Maargoed, dan ben ik misschien een beetje een boer.
Wat bedoel je?
Paard staat zelf op de boerderij..Ben half boerin zeg ik altijd maar
moonfish13 schreef:Tot nu toe krijg ik bij alle dieren medicijnen toegedient dus ik kan mij niet voorstellen dat het niet lukt.![]()
Ik heb ook wel een hoop handigheidjes en trucjes en ik ben creatief genoeg om een andere manier te bedenken.![]()
Maargoed, ik zeg niks.
moonfish13 schreef:Ik probeer het gewoon allemaal heel snel te doen zodat ze het niet doorhebben.
Tot nu toe krijg ik bij alle dieren medicijnen toegedient dus ik kan mij niet voorstellen dat het niet lukt.
Terwijl ik met de rest van de paarden geen problemen heb, die hebben het niet eens door.. Maar met haar
Marion71 schreef:Goed idee, Kim. Alleen de lastposten bij mij bedonder je maar 1 keer. Mss ook het verschil tussen een volbloed en een koudbloed. Toch ga ik je tip een volgende keer wel proberen. Niet geschoten altijd mis, toch?