Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en de rest van de week op de wei.
(wel in overleg met die eigenaar, of course
) En dan op zondag de wei in lopen en roepen: "Hee! Willen jullie wel eens normaal omgaan met de pony van mijn oom!" Of zoiets.
HannahFrouk schreef:EngeltjeS schreef:Het laatste wat ik wil is opscheppenmaar ik zou me evt. wel kunnen aanbieden als instructrice (heb de papieren
) en hun kunnen helpen.
maar dan denk ik al te ver.
hoe kan ik ze het op een beste manier vragen/ vertellen?
Denk je niet dat het zin heeft om het in een vragende vorm op te lossen?
(zoals ik eerder schreef?)
maar ik wil zo direct mogelijk zijn snapje?
HannahFrouk schreef:Hmmmmm, direct zijn lijkt sneller.
Maar als ze het ZELF verzinnen is dat in de praktijk misschien toch effectiever. Biedt toch een psychologisch voordeeltje.

en ook de afloop
hafjelinger schreef:Misschien kun je ze erop aanspreken en aanbieden te helpen.
En zoek eens uit van wie de pony op dit moment is, dan kun je die er ook op aanspreken
zelfverzekerd, eerlijk en duidelijk wezen in wat je te zeggen hebt. En bij onwettendheid hulp aanbieden of advies geven.
pippieenco schreef:Goh waarom zou je er omheen draaien het is toch duidelijk wat er gebeurd. Ik zou ze gelijk aanspreken op hun slechte gedrag en eens opperen om met hun ouders te gaan praten. Al zijn ze nog jong ze weten heus wel het verschil tussen goed en kwaad als je ze daarop aanspreekt. Als je het recht door zee houd weten ze ook gelijk dat ze in de gaten gehouden worden. Heel veel sterkte.
girly_1 schreef:Ik heb zoiets ook meegemaakt en heb het betrefende meisje gewoon direct aangesproken, ( met in mijn keel kloppend hart van woedde) eigenlijk net als bij paardenzelfverzekerd, eerlijk en duidelijk wezen in wat je te zeggen hebt. En bij onwettendheid hulp aanbieden of advies geven.
Heeft bij mijn onmensje geholpen ik heb het meisje niet meer met de shet over vaste speeltoestellen zien springen en de manier waarop ze met het beestje omgaat is ook positief veranderd.
Ze zegt me zelfs nog gedag en vraagt zelfs weleens wat !