marrie1996 schreef:Oo, wat kost een normale les dan sporter?
Coby van Baalen vraagt 150 per uur , marlies van baalen 75
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marleennn_ schreef:Wat een prijzen! Ik betaal 7,50..![]()
Maar goed, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik, denk ik, toch maar voor een topinstructeur kiezen. Er zijn zoveel mensen die hartstikke goed rijden, maar geen les kunnen geven. Je moet het natuurlijk wel kunnen overbrengen

Marleennn_ schreef:Wat een prijzen! Ik betaal 7,50..![]()
Maar goed, als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik, denk ik, toch maar voor een topinstructeur kiezen. Er zijn zoveel mensen die hartstikke goed rijden, maar geen les kunnen geven. Je moet het natuurlijk wel kunnen overbrengen
oversized schreef:Marleennn_ schreef:Wat een prijzen! Ik betaal 7,50..![]()
Als je 7.50 euro betaald zou ik eens vragen of jouw instructrice wel de benodigde papieren heeft om jou les te mogen geven. Zo niet zou ik me even afvragen of je wel verzekerd bent als er iets gebeurd in de les.... maar dat even off topic.
Verder ben ik het met je eens, maar er zijn ook zat mensen die EN goed kunnen rijden, EN goed kunnen vertellen wat en hoe iets uitgevoerd moet worden. Het is ook zeker een kwestie van gevoel bij de ruiter en daar kan je als instructeur niet altijd iets aan veranderen.
oversized schreef:Adelinde is 80 euro per les prive en dan maakt het echt niet uit of je B rijdt of Z

vergeleken met sommige anderen
oversized schreef:Adelinde is 80 euro per les prive en dan maakt het echt niet uit of je B rijdt of Z
(loswerken en uitrijden deed ik in mijn 'eigen' tijd! Dat is nu dan toch 50 euro per uur meer! Heb nu overigens ook geen les meer van haar.