. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 

Mrisss schreef:Oei spannend allemaal.... hebben jullie de startkaart zelf aangevraagd? Ik begin ook met wedstrijden per 1oktober en bij mij heeft iemand van de vereniging het aangevraagd, want ze had en nog meer.
Ik vind het wel spannend hoor want 3 oktober heb ik gelijk al een wedstrijd....... hopen dat het op tijd komt.....
) 
Nathalie84 schreef:Mrisss schreef:Oei spannend allemaal.... hebben jullie de startkaart zelf aangevraagd? Ik begin ook met wedstrijden per 1oktober en bij mij heeft iemand van de vereniging het aangevraagd, want ze had en nog meer.
Ik vind het wel spannend hoor want 3 oktober heb ik gelijk al een wedstrijd....... hopen dat het op tijd komt.....
Ik ben het wedstrijdsecretariaat van onze club, dus ik heb hem voor iemand van onze club aangevraagd. Ik wacht wel nog op eentje, die is 3 dagen later op de post gegaan. Die verwacht ik dus komende week binnen (en dat moet eigenlijk ook wel, diegene wil aanstaand weekend op concours)
. 

pony moet nog gemeten, dus dat duurt allemaal een beetje lang... eerste wedstrijd staat toch pas gepland in november, €13.25 (50% pony startkaart) voor 4 wedstrijden vind ik opzich nog best te doen
Ik hoop alleen wel dat ik hem snel binnenkrijg...