Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liesjuh97 schreef:hallo,
ik heb een jaartje geleden een verzorgshetlander gehad die hoefbevangen was , uiteindelijk is ze geslacht . het paardje ziet erg erg mooi uit op de foto zie je ook dat het geen lui paardje is en dat hij mooi en sierlijk loopt . misschien is er een tijdje niks aan de hoeven gedaan , ik denk dat als hij een tijdje naar de hoefsmid gaat dat dit over is , je kan anders wel vragen wat de eigenaar adviseerd
gr lisanne

LadySierra schreef:Neem iemand mee die je vertrouwt en verstand heeft van pony's. Dan heb je altijd nog een overlegmogelijkheid en 2 paar ogen zien altijd meer dan 1.
Vraag hem minimaal twee weken op proef. Als het niet klikt tussen jouw pony en deze zit je met de gebakken peren. Zeker als hij niet helemaal gezond blijkt te zijn.
Zijn bouw en hoeven vind ik niet echt geweldig maar waarschijnlijk is daar wel wat aan te doen. Hij ziet er wel grappig uit met die gespikkelde vacht en brutale oogjes.
Romyjuh_Xx schreef:Heb 8 J ervaring (eigen paarden)
En 11 J rijervaring
. Zowiezo kijkt een ander objectiever naar de pony dan jijzelf, jij bent immers voor hem gevallen. Aukelizzy schreef:Romyjuh_Xx schreef:Heb 8 J ervaring (eigen paarden)
En 11 J rijervaring
Staar je niet blind op je ervaring, je bent 14 jaar. Het zou zo zonde zijn als je een berg ellende koopt. Neem iemand mee die er echt kijk op heeft, want als je afbeeldingen vraagt over de ringen in de hoeven heb je toch nog wel iets te leren. Zowiezo kijkt een ander objectiever naar de pony dan jijzelf, jij bent immers voor hem gevallen.
Romyjuh_Xx schreef:In de famillie heb ik paardenmensen en kennisen van mijn ouders.
Nee, ik heb vrij veel ervaring voor mijn leeftijd.
Mijn 1ste pony heb ik gekregen toen ik 8 was en heb tot nu toe 5 pony's gehad.
Tuurlijk pak ik nog iemand mee die nog meer ervaring heeft.

Swift schreef:Ja het deed mij dus ook een beetje aan dwerggroei denken, maar ik heb er verder te weinig verstand van om er echt een onderbouwd oordeel over te geven.