Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anoukkk. schreef:Hmmm, ik had het graag voor je gedaan, maar Beilen is denk ik net niet te doen voor mij
)..paarden staan bij mijn ouders in beilen. Als je daar toevallig ergens woont is het natuurlijk mogelijk om evt iets af te spreken mbt tot meerijden. daantjuhhh schreef:Ja net een D inderdaad.
Alleen met een kleine D zou ik ook niet tussen de paarden starten.
seabiscuitje schreef:anoukkk. schreef:Hmmm, ik had het graag voor je gedaan, maar Beilen is denk ik net niet te doen voor mij
Waar woon je dan? Ik woon zelf in Assen eigenlijk (daar slaap en eet ik althans)..paarden staan bij mijn ouders in beilen. Als je daar toevallig ergens woont is het natuurlijk mogelijk om evt iets af te spreken mbt tot meerijden.
Ze heeft al eens Z gereden en dus de nodige ervaring
Citaat:Meppel,
volgens mij is assen niet eens zo heel erg ver weg trouwens met de bus vanaf hier, maar dat weet ik zo ook niet,
seabiscuitje schreef:LiSSy schreef:ze bestaan echt wel hoor, de meisjes die jonger zijn dan 18 en een pony fanatiek willen rijden en uitbrengen. zelf heb ik dat ook gedaan op mijn 13/14e![]()
gewoon goed zoeken, adverteren en rondvragen.
jammer dat ik voor ééntje van 1.38 echt de groot ben, een grote D pony pas ik nog pirma op namelijk. dan had je hem zo kunnen brengen
Hoe groot ben je dan?
De pony ergens naartoe brengen brengt ook weer problemen met zich mee. Ik wil het liefst dat ze thuis blijft staan..dan hebben we er zelf zicht op. Sowieso wil ik dat de eerste keren bij ons thuis zijn..
Maar thuis houden is wel lastig..dan moet je net iemand vinden die op de fiets/bus naar ons toe kan komen..een rijbewijs is natuurlijk geen sprake van.
Waar kan ik het beste adverteren ed?
seabiscuitje schreef:Citaat:Meppel,
volgens mij is assen niet eens zo heel erg ver weg trouwens met de bus vanaf hier, maar dat weet ik zo ook niet,
Hoe groot ben je eigenlijk en denk je een jonge pony op te kunnen leiden?
Meppel is ongeveer een half uurtje met de trein naar Beilen (Assen is verder weg)..dan nog 5 minuttjes met de bus..Je moet er dus wel tijd voor over hebben om dat (bijna) elke dag te doen.
seabiscuitje schreef:seabiscuitje schreef:
Ik zoek haar eens op!
Ze is 22..dat zou betekenen dat ze haar ook niet zou kunnen starten..verder leek dat idd wel goed!
Charlie1708 schreef:Is het de bedoeling dat de pony blijft waar ze is?