Merrie van 2,5 kan bij geen enkel ander paard in de kudde???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Re: Merrie van 2,5 kan bij geen enkel ander paard in de kudde???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:54

als ze alleen staat maar in weilanden eromheen andere paarden is het toch ook goed. Kan er niets gebeuren en ze staat niet echt alleen. En zo te horen vind ze dat zelf ook goed.

Kijk dus gewoon naar je eigen paard!!!!!!!

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:00

knapste schreef:
als ze alleen staat maar in weilanden eromheen andere paarden is het toch ook goed.

Nee dat is het niet. 2,5 en jij zou haar nu al voor de volgende 30 jaar tot een eenzaam bestaan veroordelen! Ze heeft er misschien even tijd voor nodig, maar nu kan je ze echt nog sociaal maken hoor. En dat is toch een heel andere levenskwaliteit als ze straks met oudere merries en ruinen in de wei kan.

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:21

denise04 schreef:
@Jockey_my: Nee niet alle weides hebben prikkeldraad... 1 klein stukje aan het begin van iemand anders zijn grond en mijn meisje moest natuurlijk precies dat ene stukje kiezen.... }:0

@troi: ze blijft idd naar dat ene paard trekken wat op slag verliefd was, van de week mogen ze samen wandelen en als dat goed gaat, gaan we lekker met die 2 naar de bak... Ruimte zat daar en het hek is lekker hoog :+

plaats je dan wel Foto,s :D

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 23:31

Uiteraard plaats ik fotoos.... In mijn profiel staan er trouwens een aantal... Dat is van de dag dat ze aankwam en alles nog goed ging... 3 dagen later werd ze door diezelfde ruin door de draad gejaagd... |(
Wij denken dat het jaloezie is geweest omdat ze elke keer naar een van de andere ruinen ging... Nu staan ze naast elkaar in aparte weilanden maar ze staan ofwel constant zij aan zij of constant neus aan neus...

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 05:58

Super! Dat gaat dan zeker goedkomen!! +:)+

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 06:11

denise04 schreef:
Uiteraard plaats ik fotoos.... In mijn profiel staan er trouwens een aantal...

Wat grappig dat ze zo op mekaar lijken! :D

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 19:53

Is der verder nog wat nieuws :D

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 06:39

Nee, nog niet... Nog niet aan toe gekomen om ze samen in de bak te zetten.
Wel staan ze heel de tijd over de draad te kroelen en gisteren met rijden (ik reed op "haar bonte vriendje") heb ik haar er een stukje naast genomen... Ook dat ging goed....
Maar ik denk dat het uiteindelijk volgend jaar gaat worden want officieel gaat alles vandaag weer op stal, hoewel ik haar nog lekker een maandje buiten laat staan ;)

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:15

denise04 schreef:
Maar ik denk dat het uiteindelijk volgend jaar gaat worden want officieel gaat alles vandaag weer op stal, hoewel ik haar nog lekker een maandje buiten laat staan ;)

Je hebt tot volgend jaar geen kans meer om je paard met een ander paard samen te laten lopen?

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 09:25

Natuurlijk wel, maar het zal hier en daar elke keer in de bak zijn en niet op de wei....
Alleen ben ik dan veel afhankelijker dan nu... Dus het zal allicht minder zijn...
Wat ik bedoelde met volgend jaar is dat ze waarschijnlijk de aankomende zomer (2010) pas echt full-time met andere paarden de wei opgaat... Tot die tijd lekker oefenen....