Als toplaag meestal 1 of meerdere fleecevesten. Afhankelijk hoe koud of warm het is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjakie schreef:Ik gebruik adidas shirts met het CLIMACOOL systeem. Het transporteert het vocht naar buiten, waardoor je zelf geen natte rug krijgt. Zowel in de zomer als winter heel erg prettig in gebruik

sjakie schreef:Fijn zijn ze he![]()
Zijn de eerste shirtjes waarin ik heel goed op temperatuur blijf![]()
Andere voordeel is dat ze lang genoeg zijn en blijven. Ik ben de langste niet, maar de meeste shirts (met name katoen) krimpt als een tierelier.
Heerlijk
zap schreef:sjakie schreef:Fijn zijn ze he![]()
Zijn de eerste shirtjes waarin ik heel goed op temperatuur blijf![]()
Andere voordeel is dat ze lang genoeg zijn en blijven. Ik ben de langste niet, maar de meeste shirts (met name katoen) krimpt als een tierelier.
Dit is inderdaad ook het eerste shirtje waarna ik het na het rijden gewoon warm had en warm bleefHeerlijk
watdanhe schreef:Ik spreek uit ervaring:
Doe een hempje aan, daarover een dik fest+body warmer
Als je van je fiets stapt en bij je paardje bent, doe je je body warmer uit. Als je gaat rijden, doe je je dikke fest uit, ben je weer klaar stap je wer op de fiets doe je je dikke fest en body warmer weer aan! Als je dan bezweet thuis komt kan je tenminste lekker gaan douchen.
. Het gaat er namelijk om dat het shirtje wat op je lijf zit (hempje in dit geval dus) nat wordt en dus koud wordt en dan maakt het echt niet uit wat je er overaan trekt, koud wordt het namelijk gegarandeerd of het blijft vies nat
.
. zap schreef:Geloof me, dat werkt echt niet hoor. Het gaat er namelijk om dat het shirtje wat op je lijf zit (hempje in dit geval dus) nat wordt en dus koud wordt en dan maakt het echt niet uit wat je er overaan trekt, koud wordt het namelijk gegarandeerd of het blijft vies nat
.
zap schreef:watdanhe schreef:Ik spreek uit ervaring:
Doe een hempje aan, daarover een dik vest+body warmer
Als je van je fiets stapt en bij je paardje bent, doe je je body warmer uit. Als je gaat rijden, doe je je dikke vest uit, ben je weer klaar stap je wer op de fiets doe je je dikke vest en body warmer weer aan! Als je dan bezweet thuis komt kan je tenminste lekker gaan douchen.
Geloof me, dat werkt echt niet hoor. Het gaat er namelijk om dat het shirtje wat op je lijf zit (hempje in dit geval dus) nat wordt en dus koud wordt en dan maakt het echt niet uit wat je er overaan trekt, koud wordt het namelijk gegarandeerd of het blijft vies nat
.
Ik zoek dus echt iets dat het vocht van je huid afhaalt en naar buiten transporteert.