Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vivana schreef:Gewoon blijven proberen!! En idd als je de kans hebt SLAAN
Ik noem dat streken!
Vroeger reed ik een D-pony die telkens omhoog ging en niet van de manege wilde het bos in....
Veel rammel gehad en uiteindelijk gewonnen,maar toen......ging hij als ik de weg over was kreupel lopen....
Pff niet goed omdraaien en weer naar huis, wat denk je niks kreupel gewoon als een hert richting huis...
Een paard is niet dom ook deze pony heeft daarna, na zijn trukendoos nooit meer de kans gekregen om niet van huis weg te gaan.
Ann_e schreef:@vivana
Hartelijk dank!
Dat is nou iets waar ik iets aan heb.
Ze eet niet eens wortels dus een stok met een worteltje lukt zoiezo niet.![]()
Gewoon blijven proberen dus?
Citaat:Ik dacht eerst dat het een reactie was van een 12-jarige![]()
|:)+Citaat:wie niet horen wil moet voelen!
Ann_e schreef:het was niet zo zeer; emotioneel beladen en er op los rammen.
Nee, het waren gewoon een paar flinke klappen.
Ze had kansen genoeg gehad, tja als ze die dan niet neemt...
wie niet horen wil moet voelen!
Citaat:Tja, jij hebt op school ook leren rekenen en lezen doordat de leerkrachten jou afranselden, want na 5 keer herhalen kon je nog het alfabet niet opzeggen.![]()
Een tik of een klap op het juiste moment kan een probleem oplossen. Gewoon dom klappen geven 5 minuten nadat de pony stout was, heeft als enig gevolg dat de pony schrik krijgt.
)
DIE REACTIE!! Gini schreef:Ja tuurlijk, je stapt op en af en weer op, je geeft toe, je volhardt. Als jij het al niet meer weet, vind je het dan gek dat je pony gewoon een loopje met je neemt?
Ik heb niets tegen een goede klap op zijn tijd. Maar dit doelloze meppen van je vader heeft helemaal niets uitgehaald.