Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Ik ga het bij de vereniging aankaarten, wil eigenlijk wel deze cursus doen. Vind mezelf een "handelend" type en geef veel les voor de vereniging. Daarnaast ben ik eigenlijk altijd aanwezig bij dingen die we organiseren.
Afgelopen zaterdag is één van onze deelnemertjes snoeihard ten val gekomen, van de bijna 50 mensen aanwezig had dus echt niemand BHV. Gelukkig was er wel een met EHBO en ikzelf heb razendsnel 112 gebeld, want vrijwel gelijk bleek dat dit geen simpele val was.
Ik ga dit bij de vereniging neerleggen, uiteraard ga ik er wel van uit dat zij dit betalen voor mij.....
) Somebody_ schreef:Vindt het wel 'jammer' dat je elk jaar een herhalingsdag moet doen, en dat terwijl er volgens mij echt niet zoveel veranderd ten opzichte van 'calamiteiten'.
Falona schreef:Somebody_ schreef:Vindt het wel 'jammer' dat je elk jaar een herhalingsdag moet doen, en dat terwijl er volgens mij echt niet zoveel veranderd ten opzichte van 'calamiteiten'.
Dat is niet omdat er iets verandert, maar om de kennis vers te houden. Als je iets 20 jaar geleden hebt geleerd, maar nooit wat mee hebt gedaan dan zakt het op een gegeven moment weg. Als je het regelmatig blijft herhalen blijft het vers en weet je precies wat te doen mocht het voorvallen en hoef je niet 20 jaar terug in je geheugen te graven.
Falona schreef:Je kan het niet met mij eens zijn want het is niet mijn mening maar mijn redenatie over waarom ze waarschijnlijk die herhalingscursus zo hebben ingesteld. Ik heb het niet bedacht en de knappe koppen die erachter zitten hebben er waarschijnlijk wel goed over nagedacht.
(Heb niets gezegd over jou, maar over 'daar') Als ik naar mijn eigen EHBO cursus kijk, weet ik daarvan echt alles nog wel. M.I. is het voornamelijk het spekken van hun kas