Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
risky schreef:ik heb een pony van 1.45 zelf ben ik 1.68 en ga daar in oktober voor het eerst mee starten tussen de paarden
ik ben benieuwd hoe goed wij moeten gaan rijden voor een punt
Over een paar jaar kan zij op mijn paardje verder...

Werd meteen 1ste.
|

vur schreef:maar ook in het geval van de dressuurshet. Sorry, ik vind het gewoon niet mooi en stilletjes vraag ik me af of het gezien het gewicht van de ruiters het niet aan de zware kant is dan.

suusiejj schreef:Dat kindje in je profiel
Nou ik vind het er ook leuk uitzien jij en je haf !!
En die shet is echt stoer.
Ik vind het ook belangrijk dat je plezier hebt, maar als je elke keer hele lagen punten hebt gaat er denk ik wel iets van het plezier weg..
Bijna M1 leuk joh

Roderijs schreef:Ik rijd ook alleen maar met pony's tussen de paarden. Welsh Nwr. Ze hebben een stokmaat van 1.42 m t/m 1.48m. Ik ben zelf 1.68 en 38 jaar. Ik heb zelden meegemaakt, dat een jury minder punten gaf, omdat het een pony is. Met de pony, die ik nu rijd, ben ik Z startgerechtigd. Het is echt leuk om te doen, dus als je pony zover is: gewoon lekker gaan starten!

idylle schreef:Ik zeg ook niet dat ik niet op een groter paard KAN ik zeg alleen dat het LASTIG word om verfijnde hulpen met je benen te geven, maar dat wil dus niet zeggen dat het onmogelijk is.
Zoals ook te lezen is was het ook niet mn bedoeling bij de koop om een wedstrijd pony te kopen , maar gewoon 1 waar mn zoontje van 7 op kan leren rijden en ik de pony dressuurmatig bij kan houden. Nu blijkt dat de pony er erg veel aanleg voor heeft. Zeg nou eerlijk als jullie een pony of paard zien die echt aanleg heeft dan is het toch zonde als die alleen maar een kindje leert rijden en bosritjes maakt..De pony kan gewoon veel en veel meer(ik wil als mens ook leren en wil dat mn pony die kans ook krijgt omdat ze het leuk vind) enne dat ze klein is dat weet ik, staat niet voor niets in mn titel
ben toch concour gaan starten en na 4 wedstrijden al 5 winstpunten.

instructrise vond het zonde om hem niet op concour te tonen