jury commentaar??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllyC

Re: jury commentaar??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 00:10

Ik moet eerlijk zeggen dat ik beetje moeite heb met zulke verhalen. Kan er namelijk niet met mijn normaal verstand dat een jury dit zegt. Waarom zou hij/zij dit nl. zeggen?

Dat dit eerst op je protocol moet staan, lijkt me niet aan de orde. In het regelement kan ik niets vinden over onjuist/onvriendelijk gedrag van jury en wat er dan mogelijk is.
Het zou sjieker geweest zijn om eerst de jury er zelf op aan te spreken en als dit niet lukt de federatievertegenwoordiger te vragen om te bemiddelen.

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 10:43

jury schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik beetje moeite heb met zulke verhalen. Kan er namelijk niet met mijn normaal verstand dat een jury dit zegt. Waarom zou hij/zij dit nl. zeggen?

Dat dit eerst op je protocol moet staan, lijkt me niet aan de orde. In het regelement kan ik niets vinden over onjuist/onvriendelijk gedrag van jury en wat er dan mogelijk is.
Het zou sjieker geweest zijn om eerst de jury er zelf op aan te spreken en als dit niet lukt de federatievertegenwoordiger te vragen om te bemiddelen.

het is ook te raar voor woorden, en er zijn gelukkig ''getuigen'' die er bij stonden..
jury was gewoon niet meer aan spreek baar, alles wat ik wou zeggen werd onderbroken, nou dan ben ik er snel klaar mee..

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 20:41

En heb je al actie ondernomen???

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:01

er is een brief onderweg!! richting KNHS