B Springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pieder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 18:37

@ jeanine: ik vind Bentelo niet bepaald een klein concoursje eigenlijk :+[/quote]

Haha, nee inderdaad. Ik startte daar dit jaar voor mijn eerste officiele dressuurproef, ben me helemaal de pim pam pet geschrokken. Hoogwerkers mer 100 vlaggen, 100-den trailer, grote schreeuwerige springringen en als klap op de vuurpijl allemaal karretjes (en dat vind mijn paard heeeeeeeeel a-relaxed). Het gebeuren eromheen trotseren was alleen al een overwinning op onszelf te noemen! Wel hele goede sfeer en leuke mensen!

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 16:35

Pieder, je helemaal de pim pam pet schrikken??? _O- _O- _O-
Ben benieuwd hoe dat eruit ziet!!!

vibabu

Re: B Springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:18

Leuke vraag. In het noorden (hier) ligt het er aan waar je heen gaat. Ik zoek eerst de wat makkelijker parcourtjes uit waarvan ik het vertrouwen heb dat ik rond kan komen. Als ik er weer vertrouwen in heb zal ik ook de wat moeilijkere parcoursen uitzoeken wat echt op ruim 1.00 staat. Ik raad je ook aan om eerst BB te doen. (als heb ik daar problemen mee gehad in het begin. paard zag namelijk dat er iets veranderd was aan de hindernis bijv balkje er bij of plankje er onder en sprong dan niet meer)