Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). En inderdaad zoals Chantal zegt wordt het ook bij vele sporten gebruikt
In sportzaken zal je het ongetwijfelt ook vinden maar ik kocht het bij de apotheek. Kostte iets van 5 euro ofzo..
Nessah schreef:Hmm, heb het maar 1 keer gehad dat ik me open heb gereden.. dat was toen mijn paard aan de kletter ging ergens waar het echt niet kon en ik dus vol op de rem moest en mijn paard daar anders over dacht..
Verder rijd ik op 2 pinken en snap ik ook niet zo goed hoe je je open kan rijden,als het goed is heb je een meegaande stille hand zonder al te veel druk met enkel contact? Dan krijg je toch geen wonden of blaren?
Met mesten heb ik blaren tussen mijn duimen, doe ik altijd een blaarpleister op
Maar gewoon hoe het komt, misschien gevoelige handen en huid?
!
)HorseChica schreef:ik rij al meer dan 3 jaar zonder handschoenen , maar laatst was het bij mij ook zover...had de vingers helemaal vol met blaren staan ...auw!
zijn zo''n beetje gelijk kapot gegaan,en tsjah,als je dan toch al op paard zit rijd je maar door hè.... (toen de teugels maar tussen ringvinger en middelvinger genomen en daar natuurlijk ook weer dikke kapotte blaren)
zéer pijnlijk...mijn oplossing hiervoor is pleisters of tape om je ringvinger / pink...scheelt een hoop !!
(by the way : ik rijd met Springteugels )

Ik gebruik wel handcreme!