Petrie perfect... aanschaffen of niet? HELP!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veleta_02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 14:58

Dootjeee schreef:
De standaard is echt te duur voor mij,
Mag van mijn ouders maar 200 uitgeven, de perfect zijn 219 die mag ik dan nog wel.

P.s. Alvast bedankt voor reacties!

Kijk eens op www.hejagarderen.nl daar zijn ze goedkoper! Ik weet niet waar je woont maar misschien is het de moeite waard om hier te kijken?

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:43

Ik wilde eerst ook voor de perfect gaan, maar de verkoopster vertelde dat haar zusje na drie jaar de coating er helemaal af had liggen. En om ze nou maar drie jaar te kunnen dragen, vind ik 230 euro nog te duur!
Bovendien kun je ze niet op laten rekken, stel je voor dat je iets dikkere kuiten krijgt, dan zou dat toch jammer zijn?

Ik zou toch de 100 euro bijleggen voor de standaard, voor 330 euro heb je laarzen die volgens mij veel langer meegaan...

laura1987

Re: Petrie perfect... aanschaffen of niet? HELP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:51

Dat van niet oprekken is niet waar hoor karin1986.
De mijne zijn al een keer opgerekt.

LoveJody

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:23

Ik gaa liever voor leren jodphurs + leren chaps.. Veel soepeler ;)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:30

Ik heb de petrie perfect ook gehad, helaas maar 3 maanden, toen kwam ik er niet meer in.

Heb nu de petrie Hampshire (heb ik 219 euro voor betaald), ben ik zeker wel tevreden over. Ook geen dure laars, met rits en lekker soepel. Heb ze nu bijna een jaar, rij er vrij intensief mee. Ze beginnen aan de binnenkant lichtjes te slijten maar opzich ben ik heel erg tevreden over de laars.

Anouk1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:33

ik heb de perfects en vind ze super mooi, na 3 jaar nog steeds glimmend en netjes.
enige probleem wat ik had is dat door het inzakken van mijn laars de balijn naar buiten kwam zetten, dit heb ik al 2 keer laten maken maar nu laat het weer los:( Maar ja heb ze ook al wel een tijdje.
EN bij mij lieten de onderste plaatjes van de hakjes los, maar die heb ik gewoon laten maken bij de schoenmaker, paar spijkertjes erin en je hebt er geen last meer van. Ik ben er ondanks de paar reperaties toch nog hartstikke blij mee.

Heb je ook al gekeken naar het divoza merk leren rijlaarzen, die zijn maar 99 euro en ook best wel mooi! Daar ga ik nu een keer voor;) en dan maar kijken hoe lang ze het uithouden.