verliespunten in de B

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mystique94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:18

Hebbesje schreef:
Is HC starten dan geen idee? Zo kun je ook kilometers maken maar tellen de punten niet mee.
Het is maar een idee voor als je wil oefenen ;)

Wat is het nut van HC starten in de B???
Ik zie daar het voordeel niet van.
Als het dan goed zou gaan en ze eventueel een winstpuntje zou rijden zou deze niet mee tellen.

Maar ook ik denk dat het misschien toch handiger is om eerst thuis kilometers te maken en daarna pas te gaan starten.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:22

Mystique94 schreef:
Hebbesje schreef:
Is HC starten dan geen idee? Zo kun je ook kilometers maken maar tellen de punten niet mee.
Het is maar een idee voor als je wil oefenen ;)

Wat is het nut van HC starten in de B???
Ik zie daar het voordeel niet van.
Als het dan goed zou gaan en ze eventueel een winstpuntje zou rijden zou deze niet mee tellen.

Maar ook ik denk dat het misschien toch handiger is om eerst thuis kilometers te maken en daarna pas te gaan starten.

Voor als oefenwedstrijden te ver weg zijn. Dan zou je eventueel ook HC starten. ;)

Mystique94

Re: verliespunten in de B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:32

Maar waarom HC als je toch niets kunt verliezen?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:19

Voor als iemand een oefenwedstrijd wil rijden zonder de 'wedstrijddruk' zegmaar maar een oefenwedstrijd is te ver weg dan zou je eventueel HC kunnen starten als je kilometers wilt maken maar nog niet goed tegen de wedstrijddruk kan. De punten tellen dan toch niet meer dus is de druk om goed te moeten presteren lager.

(Kan voor sommige mensen heel fijn zijn ;))

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:33

Hebbesje schreef:
Voor als oefenwedstrijden te ver weg zijn. Dan zou je eventueel ook HC starten. ;)

Om HC te mogen starten heb je toch gewoon een startkaart en coupons nodig... dus kan je netzo goed officieel starten.
Of je nou 160 punten krijgt die niet meetellen of 160 punten krijgt die wel meetellen, maakt geen enkel verschil.
Dan kan je beter officieel starten, mocht je dan ineens wel winst rijden telt hij tenminste gewoon :D

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:36

Verlies in de B rijden kan gelukkig niet (ik ben ooit met een dressuurwedstrijd uitgebeld nl :') ).

Zou gewoon lekker officieel starten, je kan niets verliezen en als het dan wel een keertje goed gaat heb je misschien al een puntje te pakken die wel mee telt :).

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 00:48

Als je geen punten hebt in de b en je rijdt verlies heb je b+0 je gaat niet onder de 0 ,heb je wel al punten en je rijdt verlies dan gaan ze van je al behaalde punten af.Maar lager dan b+0 kom je niet

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:23

knollentuin schreef:
Als je geen punten hebt in de b en je rijdt verlies heb je b+0 je gaat niet onder de 0 ,heb je wel al punten en je rijdt verlies dan gaan ze van je al behaalde punten af.Maar lager dan b+0 kom je niet

Lezen knollentuin! :roll:
Zoals hierboven al meerdere malen is aangegeven kan je géén verlies rijden in de B!!
Wat jij hierboven zegt is bij de L1 ;)
In de B worden verliespunten níet gerekend, dus als je 10 wp hebt en je rijdt verlies hou je gewoon 10 wp ;)

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:27

Geld voor de L2 (en hoger) dat je wel -1 kan worden? Dus als je bijv. de 1e keer verlies rijdt?

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:30

ja love_plaisir

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 09:35

Ik had in mijn eerste wedstrijd 147 punten,lol.
Maar daar gebeurde niks mee hoor.
Toen ik eindelijk wel een winstpunt had,kreeg ik die gewoon.
Dus een verliespunt kan niet.
Lekker km blijven maken.
Succes

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:29

love_plaisir schreef:
Geld voor de L2 (en hoger) dat je wel -1 kan worden? Dus als je bijv. de 1e keer verlies rijdt?

Voor de duidelijkheid, bij verliespunten:
B, wordt niets mee gedaan.
L1, worden gerekend tot een stand van L1+0, lager kan je niet gaan dus je kan nooit teruggezet worden van de L1 naar de B.
L2 t/m Z2, worden gerekend tot een stand van -10.
Zodra 10 minpunten zijn bereikt wordt men terug geplaatst naar de voorgaande klasse.

;)

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:32

Misschien starten mensen HC in de B zodat ze (wanneer ze zelf + 't paard al ooit eens hoger zijn gestart) wanneer ze willen naar 't L1 bijvoorbeeld kunnen

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 19:27

Pieder schreef:
Ik heb idd onlangs 148 punten gereden. Ik heb (hiervoor overigens) ook overwogen om langer thuis te oefenen en wat onderlingen te doen maar er is hier erg weinig mogelijkheid v.w.b. dat laatste. De reden van mijn startkaart is dat ik graag kilometers wil maken (kan op een officiele wedstrijd ook 2 proeven rijden) en ervaring op wil doen evenals mijn paard in een wedstrijdomgeving, zodoende. Ik ben niet zo bezig met punten hoor, meer met mezelf en mijn paard en we hebben pret en ach...die punten komen vanzelf (of niet dan is het ook goed :D )

Ben ik het wel mee eens. Het gaat om de ervaring, die winstpunten zijn mooi meegenomen. :D