SportBh's van Divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bellisimo

Re: SportBh's van Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 22:30

Ik heb gisteren toch maar de Shock absorber besteld bij Divoza, gezien ik steeds meer last kreeg tijdens het rijden. Ben benieuwd hoe hij bevalt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:06

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een nieuwe. Maar het is echt een hopeloze zoektocht.

Ik had het oude model van Honkemoller. Echt een perfecte. Daar heb ik er 2 van, maar die beginnen nu wel wat te verslijten.
Het nieuwe model van HM is gewoon slap, en dat ding met die band eronder zit voor geen meter.

Dan heb ik nog de Felina geprobeerd, maar ik kreeg hem niet aan. Na 15 min. in het pashokje zat mijn rug compleet onder de rode plekken en ik had nog steeds de haakjes niet vast.

Shock Absorber heb ik ook geprobeerd. Maar vanaf cup D heeft die 2 sluitingen aan de achterkant. En sorry hoor, maar zo lenig ben ik niet. Ik kan hem gewoon niet aan en dichtkrijgen.

Daarna hebben ze een Triumph voor me besteld. Maar die had geen gekruiste banden achter. En dat gaat altijd afzakken bij het rijden. Dus ook niks.

Hema heeft vanaf D alleen maar mega grote omvangen, en ze zijn te slap. De rest wat ik in de winkels zag hangen was ook allemaal te slap. Bij Divoza heb ik er even bij gestaan maar nog geen tijd gehad om te passen.

IK wacht dus ook nog op de gouden tip: gekruiste banden, moet wel aan te trekken zijn, en geen slappe hap. Prijs doe ik niet zo moeilijk over. Als ze echt goed zijn gaan ze ook wel langer mee.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:28

Ik heb de sport BH van de Hunkemoller (die met die band onder je borsten) en vind 'm erg fijn zitten. Draag 'm behalve tijdens het paardrijden ook met Body Attack en er is geen beweging in te krijgen, hoe ik ook sta te springen :D

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:35

Ik heb de padded sportbeha van de Hema, zitten goed stevig zonder er last van te hebben. Ik heb de grijze met witte streep in de onderste rand, ze zijn nu in de aanbieding, geloof een tientje ongeveer.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:01

@ Scum: ik raad je dan eens aan de te kijken op www.kiesdejuistesportbh.nl

Daar hebben ze veel keus, veel verschillende types en modellen en ook veel verschillende maten.
En ook goed advies.
En als de bh die je besteld hebt, toch niet lekker zit, gratis retour zenden en dat kan net zo lang heen en weer gaan tot je uiteindelijk wel een fijne hebt, telkens zonder berekening van verzendkosten.

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 08:59

bedankt voor alle reacties,
ik heb op de site van kiesdejuistesportbh.nl gekeken, en de test gedaan, heb gisteren reactie terug gekregen, iets van 5 word-pagina's vol haha,, :P, dus ga vanavond na al het paardenwerk er lekker voor zitten en lezen,

dat gratis verzorgen en ontvangen van die site is wel erg fijn, ik ben geef niet zo snel zoveel euro's aan een sportbh uit, maar ik zit er wel aan te denken het gewoon te proberen,
maar wat ik snel las in die test is dat ik 70A nodig heb??
normale bh heb ik 75B,,, is dat wel goed??

groetjes,, en bedankt voor de reacties,,

Bellisimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:25

Ik heb voor het eerst gereden met mijn shockabsorber (level 4) en ik heb nergens meer last van gehad, heerlijk! Heb normaal een 70E en nu ook gewoon :)

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:31

Ik heb vandaag net de level 4 van triumph gekocht. Dit is er 1 met 2 haakjes en strakke band. Heb ook meteen het topje van Triumph besteld, aangezien ik er toch 2 nodig had.

Afbeelding
De heb ik nu dus.

Afbeelding
En deze heb ik besteld.

De bovenste zit iig al goed, heb er vandaag mee gereden ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 04:03

De bovenste heb ik ook al geprobeert, maar die zat niet lekker, wel heel stevig.
Die onderste grijze heb ik aangehad maar dan was het net alsof je helemaal niks aan had, heel erg slap, meer een soort topje zeg maar.

Marije, van die website, welk merk heb jij dan?

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 09:28

Het is toch een level 4 scum, apart dan dat die zo slap is?

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 20:20

Een goede sportbh vind ik super belangrijk.
Ik heb gisteren bij dejuistsportbh.nl die test gedaan en gelijk een nieuwe bestelt omdat ik filmpjes van mijn eigen rijden had terug gekeken en ik me kapot schaamde :=
Had een c aan (hadden ze me aangeraden) terwijl ik nu eigg e heb en nu met die nieuwe hadden ze me een f aangeraden dus dat gaan we dan maar proberen he :+

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 20:38

Ik heb een hele oude van de Hunkemöller die fantastisch dienst gedaan heeft, en verder heb ik de bovenste van de foto. Die moet je niet te groot kopen, maar 't is wel een fijne op zich. Moet daar wel bij opmerken dat ik heel smal van boven ben (70) en geen grote cup heb (Ctje), dus dan zal het makkelijker zijn dan bij grotere omvang. De V&D heeft ook sportbeha's hangen die me fijn lijken..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:06

Annemeik schreef:
Het is toch een level 4 scum, apart dan dat die zo slap is?

:j Ik vond het ook heel jammer, omdat ik hem heel mooi vond. Maar met zoiets kan ik echt niet gaan rijden.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 22:09

@ Scum: Ik heb een pump-it up voor paardrijden, daar ben ik heel erg tevreden over, maar ik heb geen grote borsten.

En ik heb voor hardlopen een Sportjock geloof ik en ik heb nu in bestelling een Friction Free. Daarvan weet ik dus nog niet hoe die valt, maar daarvan kunnen in elk geval wel ook de bandjes gekruist.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:12

Scum schreef:
Shock Absorber heb ik ook geprobeerd. Maar vanaf cup D heeft die 2 sluitingen aan de achterkant. En sorry hoor, maar zo lenig ben ik niet. Ik kan hem gewoon niet aan en dichtkrijgen.
....
Hema heeft vanaf D alleen maar mega grote omvangen, en ze zijn te slap. De rest wat ik in de winkels zag hangen was ook allemaal te slap. Bij Divoza heb ik er even bij gestaan maar nog geen tijd gehad om te passen.

Dat bedoel ik dus met die Hema-dingen :j Die ze vroeger hadden waren wel aardig.

De SA heeft idd twee sluitingen, maar die doe ik voor vast en dan kun je `m naar achteren schuiven. Veel gehannes, maar dat went snel :)

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 08:01

@ Annemeik

heb je misschien de sites van die plaatjes? :D
die onderste vind ik ook wel heel leuk uitzien, maar de bovenste lijkt me steviger hihi,, :D,
ik ga vandaag het dorp in om maar eens opzoek te gaan, en anders ga ik van de week de stad in en als het daar bij ophoud bestellen hihi :D

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:50

Ik heb ze gewoon in het dorp in de lingeriewinkel gekocht, maar het bovenste plaatje komt van deze site:

http://www.sportbehashop.nl/index.php/t ... ha-90.html

Ik doe trouwens elke bh vast aan de voorkant en schuif die door naar achteren. Ik krijg echt bijna geen enkele vast door met mijn armen naar achter te hannessen hoor scum.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:58

Maar bij sommigen gaat dat niet. Als de schouderbandjes vast zitten zeg maar. Bij de SA ging het dus niet. Die moest je over je hoofd, dan proberen over je boobs te trekken. En dan moest ie gewoon achter vast. Bij de Felina ging het ook niet. Ik heb de verkoopster nog gevraagd hoe ze zich zoiets voorstelde maar zij wist ook niet hoe het dan anders moest.
Normaalgesproken maak ik ze ook voor vast hoor.

Tyanniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:30

Toevallig kwam ik ook op dit topic terecht.. Vind het ook erg lastig om een goede sportBH te vinden.. Heb zelf ook een grote cup.. Die van de hema vond ik niet fijn de bandjes sneden in mijn schouders en de boobs vliegen voor mijn gevoel nog alle kanten op.. Mijn zusje die heeft ook van de hema,, zij heeft wat kleinere cup, maar zij is over de witte wel te spreken maar over de grijze niet.. het model is hetzelfde en de maat ook,, onderling zit er daar dus ook nog heel veel verschil in de BH's Heb nu ook maar de test gedaan van dejuistesportbh.nl ben benieuwd wat eruit komt.. en verder heb ik toevallig een keer een goedkope van de zeeman gehad en die zat ook heel erg goed.. Je komt er ook pas achter hoe hij zit als je er druk mee aan de slag bent.. maargoed naar de hema ga ik niet weer..

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 07:55

hihi van de zeeman echt?
ik wist niet dat ze die dingen daar nog hadden,
wat raar dat die witte en grijze hetzelfde zijn, maar toch met zitten anders is,, :$

je ziet bijna iedereen de Bh of Sportbh aan de voorkant dicht maken en dan naar achteren draaien.. :$
ik maak altijd aan de achterkant dicht,, ik vind het vanaf de vooorkant zoveel gedoe en niet snel genoeg haha,, :P, maak gewoon gelijk van achtervast en dan de armen door de bandjes :P

hihi..

Lisannev

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:29

honkemoller is super!

Tyanniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:14

Ja van de zeeman echt waar.. Hij is echt al ontzettend oud, maar hij zit als enigste nog goed die ze er nu hebben zou ik zelf ook niet meer kopen maargoedd.. ben nu ook op zoek naar een goede en nieuwe.. ga toch maar 1 van kiesdejuistesportbh.nl proberen;) zag er wel goed uit! verder blijf ik dit topic even volgen;)

MelissaLOVES

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:35

Zelf koop ik ze inderdaad bij de hema of zeeman! :j

Misty2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 17:24

heeey,

ik heb een sportbh gekocht, :P
hihi. gisteren bij de hunkemuller en de hema geweest, hunkemuller bij ons was sorry dat ik het zeg niet veel bijzonders te vinden, :o, was niet echt wat ik zocht, dus heb bij de hema gekeken en hingen er wel wat :P, dus heb een beetje gekeken naar welke het sterkst was, en heb nu een witte gekocht met een grijze lijntje onderaan het elastiek :P, kost 12 euro,,, :P dus heb gisteren gelijk met de les geprobeerd, en moet zeggen voor die prijs ben ik zeker tevreden, alleen om het een heel uur met doorzitten te proberen is het eerlijk gezegt niet stevig genoeg, maar ik heb verder ook geen heel uur wezen doorzitten dus voorlopig goed genoeg :D en naar paar keer in de was, zal die ook vast nog wel wat beter zitten, :P, hihi,,
weet het merk zo niet hihi,,
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 17:25

nice :)

ik heb van hema zitten super fijn.