Ik denk dat ik sowieso binnenkort weer eens die kant uitga om te flyeren..
_00_0
Geplaatst: 26-10-09 21:26
Ze lijkt verdomd veel op een merrie die ik ken, zelfde leeftijd ongeveer, zelfde bles ongeveer ( heb de merrie lang niet gezien), gedribbel in het bos; erg pittig in het bos iets minder in de bak ehh werkt graag voor je maar een echte pismerrie als ze hengstig is. Plast dan enorm veel. Knort voor snoepjes etc.
Heb je nog meer karakter beschrijvingen van Montana dan? De pony waar ik t over hebt staat in NB dichtbij de Belgische grens...
hmm maar als ik goed kijk komen de sokjes niet helemaal overeen denk ik...
KarinMontana
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-09 22:28
Pelryo,
De karakteromschrijving komt me erg bekend voor..
Verdere karakteromschrijving: op stal kon ze redelijk zuur zijn, geen allemansvriendje, maar met rijden absoluut geen bokker oid. Buiten idd meer pittig als in de bak. makkelijk in de mond, loopt snel te diep gebogen..
hoi ik had een tijdje geleden je een mail gestuurd want klopt het dat je ook op een opsporingsverzocht site sta? met de pony waar je naar zoekt. ik had gezegt dat bij manege in zeeland er een pony was die er verdomd veel op leek. had dat nog wat opgeleverd?
KarinMontana
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-10 11:43
hoi..
klopt.. van manege lisidina bedoelde je, pony jessie?
daar ben ik idd achteraan geweest, maar was helaas montana niet.
nog bedankt voor je berichtje he!
groetjes, karin
KarinMontana
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 09:56
up
Moderatoropmerking:
Offtopic bericht verwijderd, reageer aub alleen als je bruikbare info voor de TS hebt, alle andere berichten graag via de pb.